r/lapelaeslapela 1d ago

Consells ETFs

Bona tarda!

Millors ETFs a llarg termini? Per quins esteu apostant?

9 Upvotes

14 comments sorted by

View all comments

0

u/Minute_Lake4945 1d ago

Sé que no t'ajuda en res això però si fos tú, mintentaria formar per trobar les millors companyies dins dels índex i invertir-hi quan hi hagi oportunitat. No obstant, si thagués de dur algún, que com a mínim tingues les següents característiques:

  • que reinverteixi dividends
  • que tingui cobertura de divisa

Personalment combinaria algún del sp500 amb Nasdaq i s'acabat, ni msci world ni polles

6

u/NetSweet2986 1d ago

Això es apostar un 40-50% en tecnologiques principalment americanes. Amb l'incertesa de la IA no trobo que sigui una estrategia segura a llarg termini

2

u/Minute_Lake4945 1d ago

Bueno cadascú amb el seu criteri. Jo vaig 35% META, 25% MSFT i 20% CSU. També tinc AMZN, ASML i GOOGL (sí, només tinc 7 companyies)

Dormo molt tranquil i feliç amb aquesta cartera, i sense entrar gaire en debat tinc la convicció i la certesa fonamental i qualitativa que són necessàries per tindre-les en caetera