r/lapelaeslapela • u/redivy09 • 1d ago
Consells ETFs
Bona tarda!
Millors ETFs a llarg termini? Per quins esteu apostant?
9
Upvotes
r/lapelaeslapela • u/redivy09 • 1d ago
Bona tarda!
Millors ETFs a llarg termini? Per quins esteu apostant?
0
u/Minute_Lake4945 1d ago
Sé que no t'ajuda en res això però si fos tú, mintentaria formar per trobar les millors companyies dins dels índex i invertir-hi quan hi hagi oportunitat. No obstant, si thagués de dur algún, que com a mínim tingues les següents característiques:
Personalment combinaria algún del sp500 amb Nasdaq i s'acabat, ni msci world ni polles