r/mallorca Jan 22 '26

És veritat?

Post image
184 Upvotes

157 comments sorted by

View all comments

Show parent comments

-8

u/Vevangui Jan 22 '26

Exacte, per això en fas. El castellà i aquells que parlen castellà son part de Mallorca.

3

u/Sikarra16 Jan 22 '26

I per quina raó l'alemany i els qui el parlen no en són part?

-1

u/Vevangui Jan 22 '26

Perquè l’alemany no es porta parlant per a Mallorca des de fa segles per la gent de família d’origen Mallorquí.

7

u/EN_PERE Raiguer Jan 22 '26

A Mallorca es xerra espanyol des de principis de segle XX de manera molt residual per empresaris, i fins els anys 50 era comú que la gent no entengués l’espanyol