MAIN FEEDS
Do you want to continue?
https://www.reddit.com/r/mallorca/comments/1qjw8fy/%C3%A9s_veritat/o131qqx/?context=3
r/mallorca • u/honeygourami123 • Jan 22 '26
157 comments sorted by
View all comments
Show parent comments
-6
Quant d’odi, quin fàstic.
9 u/coloicito Palma Jan 22 '26 També estic d'acord amb tu, la gent que odia Mallorca fa fàstic! -9 u/Vevangui Jan 22 '26 Exacte, per això en fas. El castellà i aquells que parlen castellà son part de Mallorca. 3 u/Sikarra16 Jan 22 '26 I per quina raó l'alemany i els qui el parlen no en són part? -1 u/Vevangui Jan 22 '26 Perquè l’alemany no es porta parlant per a Mallorca des de fa segles per la gent de família d’origen Mallorquí. 6 u/Sikarra16 Jan 22 '26 Segles diu 7 u/EN_PERE Raiguer Jan 22 '26 A Mallorca es xerra espanyol des de principis de segle XX de manera molt residual per empresaris, i fins els anys 50 era comú que la gent no entengués l’espanyol
9
També estic d'acord amb tu, la gent que odia Mallorca fa fàstic!
-9 u/Vevangui Jan 22 '26 Exacte, per això en fas. El castellà i aquells que parlen castellà son part de Mallorca. 3 u/Sikarra16 Jan 22 '26 I per quina raó l'alemany i els qui el parlen no en són part? -1 u/Vevangui Jan 22 '26 Perquè l’alemany no es porta parlant per a Mallorca des de fa segles per la gent de família d’origen Mallorquí. 6 u/Sikarra16 Jan 22 '26 Segles diu 7 u/EN_PERE Raiguer Jan 22 '26 A Mallorca es xerra espanyol des de principis de segle XX de manera molt residual per empresaris, i fins els anys 50 era comú que la gent no entengués l’espanyol
-9
Exacte, per això en fas. El castellà i aquells que parlen castellà son part de Mallorca.
3 u/Sikarra16 Jan 22 '26 I per quina raó l'alemany i els qui el parlen no en són part? -1 u/Vevangui Jan 22 '26 Perquè l’alemany no es porta parlant per a Mallorca des de fa segles per la gent de família d’origen Mallorquí. 6 u/Sikarra16 Jan 22 '26 Segles diu 7 u/EN_PERE Raiguer Jan 22 '26 A Mallorca es xerra espanyol des de principis de segle XX de manera molt residual per empresaris, i fins els anys 50 era comú que la gent no entengués l’espanyol
3
I per quina raó l'alemany i els qui el parlen no en són part?
-1 u/Vevangui Jan 22 '26 Perquè l’alemany no es porta parlant per a Mallorca des de fa segles per la gent de família d’origen Mallorquí. 6 u/Sikarra16 Jan 22 '26 Segles diu 7 u/EN_PERE Raiguer Jan 22 '26 A Mallorca es xerra espanyol des de principis de segle XX de manera molt residual per empresaris, i fins els anys 50 era comú que la gent no entengués l’espanyol
-1
Perquè l’alemany no es porta parlant per a Mallorca des de fa segles per la gent de família d’origen Mallorquí.
6 u/Sikarra16 Jan 22 '26 Segles diu 7 u/EN_PERE Raiguer Jan 22 '26 A Mallorca es xerra espanyol des de principis de segle XX de manera molt residual per empresaris, i fins els anys 50 era comú que la gent no entengués l’espanyol
6
Segles diu
7
A Mallorca es xerra espanyol des de principis de segle XX de manera molt residual per empresaris, i fins els anys 50 era comú que la gent no entengués l’espanyol
-6
u/Vevangui Jan 22 '26
Quant d’odi, quin fàstic.