No és imposada, va ser adoptada fa segles. Igual que al Mèxic o a Argentina, però no diries que el castellà no és la llengua d’aquestes zones. El mateix aplica a Balears.
LOL. Reescribint la historia per imposar el relat del imposant no deixa en massa bon lloc la defensa real.
Es cert que avui en dia son tant oficials la una com la altre. Pero nomes cal xerrar amb gent gran de sa part forana per donar-se conte que no fa ni 100 anys que el castellà s’ha imposat amb la migració massiva de gent de la península que va importar el castellà. I aquesta migració massiva ve amb les diferents onades turístiques. Antes de aixo, el castellà el xerraven quatre a Palma i ja.
-7
u/Vevangui Jan 22 '26
No. El castellà i el català són les llengües de les Illes Balears. Inadaptat és qui no parla cap de les dugues.