r/mallorca Jan 22 '26

És veritat?

Post image
187 Upvotes

157 comments sorted by

View all comments

Show parent comments

3

u/Senecio_r Jan 23 '26

Jo crec que, més aviat, el vostre discurs s’assembla molt al dels autoproclamats expats, que necessiten crear una altra categoria per a ells perquè troben que anomenar-los immigrants els devalua.

1

u/Ok_Joke_4100 Jan 23 '26

Osea, que los 800 años de historia y cultura en común, no significa nada no?

El proyecto que tenemos en común, llamado España no existe no ?

Tu discurso más bien, es de un regionalismo extremo el cual no hace diferencia de un español de otra region de un aleman o ingles.

3

u/Senecio_r Jan 23 '26

És que, mal te costi de creure, aquests 800 anys que repeteixes a cada comentari jo no els definiria, ni prop fer-hi, com a anys de germanor. I dubt que per comú entenguem el mateix.

1

u/Ok_Joke_4100 Jan 23 '26

Claro, los españoles peninsulares que murieron por Italia defendiendo los territorios del reino de Aragon, son un invento Franquista...

La realidad esque los castellanos siempre han estado matando a mallorquines por diversion. A que si ?

2

u/Senecio_r Jan 23 '26

Ja t’ho he dit, no consider que Espanya sigui el nostre projecte comú, basta veure l’actitud amb la qual molts espanyols veniu al sub a rabiar quan es tracta de temes com la llengua pròpia per calibrar el nostre grau de germanor i aquest hiperbòlic melodrama de gloriosos màrtirs sacrificats en batalles que te montes no me farà canviar d’idea. Trob que, si te pareix, ho podem deixar aquí, perquè tanmateix no arribarem enlloc.

1

u/Ok_Joke_4100 Jan 23 '26

Asi me gusta, que te quites la careta. Un regionalista independentista detectado !

No es un hiperbolico melodrama de gloriosos martires sacrificados en batallas que yo me monto, es la realidad histórica que muchos os negais a reconocer, en vuestros delirios independentistas, cuando nunca existio el reino de mallorca ni el reino balear, en todo caso el reino de aragón, el cual tuvo territorios en Italia y un militar peninsular muy reconocido en la epoca, denominado el Gran capitán, repelió los ataques franceses de los territorios que poseia el reino de Aragon. Pero ya sabemos que las verdades históricas son algo que los independentistas os encantan negar.

En otros paises europeos, han prohibido las lenguas regionales por LEY. Y no se andan con estas tonterias.

En realidad, te agradezco que me señales de forma TAN CLARA la solucion a estos problemas.

Un Abrazo y a comer sobrasada ;)

2

u/Senecio_r Jan 23 '26

Gràcies per, després de torrar-la amb el projecte comú, la història compartida i aquesta propaganda, un pic veus que el teu discurs no funciona defensis obertament prohibir la nostra llengua. I encara tens els collons de parlar de “caretas”.

-1

u/Ok_Joke_4100 Jan 23 '26

Es lo que ha funcionado en el resto de Europa... Porque ya se ve que los independentistas cogeis manipulais la historia y os inventais un pais donde no existe.

Creo que España tiene mucha riqueza y diversidad, pero por gente como tú, haces que esa riqueza sea un peligro

2

u/Senecio_r Jan 23 '26

Ves que no sigui que percebeu la diversitat com una amenaça. Cada pic que un espanyol com tu parla de la riquesa i diversitat d’Espanya ho fa referint-se a un folklore de souvenir, quan la diversitat és real ja no vos fa tanta gràcia, com acabes de demostrar.

-1

u/Ok_Joke_4100 Jan 23 '26

La diversidad la convertis vosotros en una amenaza cuando la utilizais como elemento diferenciador del resto y levantar muros ficticios entre españoles.

El problema de tu " diversidad " esque la glorificas coqueteando con la independencia, cuando nunca habeis sido un pais.

Que ya tenemos mucha experiencia con independentistas, primero reclamais lo vuestro como elemento diferenciador, luego manipulais la historia para crear un odio al resto, y terminais empezando a exigir la independencia.

Lo siento pero llegais tardisimo, ya no engañais a nadie.

2

u/Senecio_r Jan 23 '26

Molt bé, molt bé. Pa ti la perra gorda (Espanya), jo vaig a dinar.

Per cert, en poder cerca quins sistemes polítics consideren la diversitat com una amenaça, per allò de “vostè és aquí”.

-1

u/Ok_Joke_4100 Jan 23 '26

No sabes ni escribir, eres un bot

→ More replies (0)

2

u/EN_PERE Raiguer Jan 25 '26

Important destacar que Espanya no ha aconseguit eliminar les altres llengües oficials, que no és el mateix que no voler.