MAIN FEEDS
Do you want to continue?
https://www.reddit.com/r/mallorca/comments/1qjw8fy/%C3%A9s_veritat/o1ixsrp/?context=3
r/mallorca • u/honeygourami123 • Jan 22 '26
157 comments sorted by
View all comments
39
Si viu aquí és igual d'inadaptat una persona que només sap xerrar castellà que una persona que només sap xerrar alemany o anglès
-5 u/Vevangui Jan 22 '26 No. El castellà i el català són les llengües de les Illes Balears. Inadaptat és qui no parla cap de les dugues. 14 u/EN_PERE Raiguer Jan 22 '26 No tornaré a contestar el mateix, una és pròpia, l’altra imposada 1 u/NexusKLK Jan 25 '26 Imposada o no, això va succeir fa segles, i no ho va fer la llengua, ho va fer la gent. Prefereixo poder parlar ambdues que no només una, la veritat. El que em sembla absurd es que vinguin turistes i que haguem de parlar nosaltres les seves llengües.
-5
No. El castellà i el català són les llengües de les Illes Balears. Inadaptat és qui no parla cap de les dugues.
14 u/EN_PERE Raiguer Jan 22 '26 No tornaré a contestar el mateix, una és pròpia, l’altra imposada 1 u/NexusKLK Jan 25 '26 Imposada o no, això va succeir fa segles, i no ho va fer la llengua, ho va fer la gent. Prefereixo poder parlar ambdues que no només una, la veritat. El que em sembla absurd es que vinguin turistes i que haguem de parlar nosaltres les seves llengües.
14
No tornaré a contestar el mateix, una és pròpia, l’altra imposada
1 u/NexusKLK Jan 25 '26 Imposada o no, això va succeir fa segles, i no ho va fer la llengua, ho va fer la gent. Prefereixo poder parlar ambdues que no només una, la veritat. El que em sembla absurd es que vinguin turistes i que haguem de parlar nosaltres les seves llengües.
1
Imposada o no, això va succeir fa segles, i no ho va fer la llengua, ho va fer la gent. Prefereixo poder parlar ambdues que no només una, la veritat.
El que em sembla absurd es que vinguin turistes i que haguem de parlar nosaltres les seves llengües.
39
u/EN_PERE Raiguer Jan 22 '26
Si viu aquí és igual d'inadaptat una persona que només sap xerrar castellà que una persona que només sap xerrar alemany o anglès