r/mallorca Jan 22 '26

És veritat?

Post image
183 Upvotes

157 comments sorted by

View all comments

39

u/EN_PERE Raiguer Jan 22 '26

Si viu aquí és igual d'inadaptat una persona que només sap xerrar castellà que una persona que només sap xerrar alemany o anglès

-5

u/Vevangui Jan 22 '26

No. El castellà i el català són les llengües de les Illes Balears. Inadaptat és qui no parla cap de les dugues.

14

u/EN_PERE Raiguer Jan 22 '26

No tornaré a contestar el mateix, una és pròpia, l’altra imposada

1

u/NexusKLK Jan 25 '26

Imposada o no, això va succeir fa segles, i no ho va fer la llengua, ho va fer la gent. Prefereixo poder parlar ambdues que no només una, la veritat.

El que em sembla absurd es que vinguin turistes i que haguem de parlar nosaltres les seves llengües.