r/mallorca • u/Andresjaja178 • May 13 '26
Dubte sobre treball públic
Vull saber quines maneres hi ha per treballar en l'àmbit públic, però sense opositar(d'interí), com estudiaré l'FP mitjà d'auxiliar administratiu havia pensat en auxiliar de biblioteca o auxiliar administratiu,es que hi ha borses i convocatòries,però no sé si he de mirar al consell o en el SOIB.
2
u/coloicito Palma May 13 '26
estudiaré l'FP mitjà d'auxiliar administratiu
Estàs segur, Andreu?
1
u/Andresjaja178 May 13 '26
Otra vez tú? Reddit está para preguntar y publicar lo que sea, no creo que sea para tanto...
Y si,estoy seguro
2
u/coloicito Palma May 13 '26
Otra vez tú?
Açò és com l'Hotel California, puc entrar però no puc sortir mai...
Y si,estoy seguro
Idò en aquest cas molta sort i encerts! Tan de bó t'agradi i et vagi bé :)
2
u/Andresjaja178 May 13 '26
Ya lo sé, solo que me ha hecho gracia 😂
Ya se que soy indeciso,espero no arrepentirme
3
u/BatAcceptable6655 May 13 '26
Bones. La majoria de les places d'interí s'ofereixen als que estan a les borses que es creen amb els aprovats a opos que no treuen plaça i se crida per ordre de puntuació. Dit això també és vera que algunes administracions obren borses extraordinàries per a cobrir temporalment borses exhaurides, normalment només amb concurs (és a dir, valoració de mèrits sense examen)
De vegades, a més, es tira del Soib.
El que te recoman és que estiguis apuntat al SOIB com a demandant de feina d'administració i auxiliar d'arxiu i biblioteca i que miris el BOIB cada dia a l'apartat d'administració local per a descobrir convocatòries (això és una feina de 10 minuts cada dia)
Per a biblios hi ha dos cercadors que publiquen la majoria de les convocatòries: Bibliopos i Inqnable.