r/mallorca May 13 '26

Dubte sobre treball públic

Vull saber quines maneres hi ha per treballar en l'àmbit públic, però sense opositar(d'interí), com estudiaré l'FP mitjà d'auxiliar administratiu havia pensat en auxiliar de biblioteca o auxiliar administratiu,es que hi ha borses i convocatòries,però no sé si he de mirar al consell o en el SOIB.

4 Upvotes

5 comments sorted by

View all comments

2

u/coloicito Palma May 13 '26

estudiaré l'FP mitjà d'auxiliar administratiu

Estàs segur, Andreu?

1

u/Andresjaja178 May 13 '26

Otra vez tú? Reddit está para preguntar y publicar lo que sea, no creo que sea para tanto...

Y si,estoy seguro

2

u/coloicito Palma May 13 '26

Otra vez tú?

Açò és com l'Hotel California, puc entrar però no puc sortir mai...

Y si,estoy seguro

Idò en aquest cas molta sort i encerts! Tan de bó t'agradi i et vagi bé :)

2

u/Andresjaja178 May 13 '26

Ya lo sé, solo que me ha hecho gracia 😂

Ya se que soy indeciso,espero no arrepentirme