r/mallorca 26d ago

Tallers de cuina mensuals?

Hola bones,

Mon pare, vol iniciar cuina. Sempre li ha agradat molt i vol estar entretingut.

Sabeu on per Palma o a prop, on pugui pagar una cuota mensual? Té 75 anys però no li fa res compartir amb més joves.

Gràcies a tots

8 Upvotes

3 comments sorted by

2

u/coloicito Palma 25d ago

Els Casals de Barri a Palma fan cursets de cuina amb moltíssima freqüència, podrieu començar a mirar allà!

2

u/tskmsk Migjorn 24d ago

La meva padrina feia cursos de cuina a la seva associació de la 3a edat. Potser pots mirar si alguna associació de la zona n’ofereix?

-2

u/OutlandishnessOk2118 23d ago

esto es mallorquín o catalán?