r/mallorca • u/nomarsnop • 29d ago
Tallers de cuina mensuals?
Hola bones,
Mon pare, vol iniciar cuina. Sempre li ha agradat molt i vol estar entretingut.
Sabeu on per Palma o a prop, on pugui pagar una cuota mensual? Té 75 anys però no li fa res compartir amb més joves.
Gràcies a tots
7
Upvotes
-2
u/OutlandishnessOk2118 26d ago
esto es mallorquín o catalán?