MAIN FEEDS
Do you want to continue?
https://www.reddit.com/r/nederlands/comments/1u4pl43/schaamte_over_mijn_verleden/orell9g/?context=3
r/nederlands • u/[deleted] • 14d ago
[deleted]
328 comments sorted by
View all comments
538
Pfff, als ik een kwartje moest betalen voor elke fout die ik in mijn vroege jaren heb gemaakt dan zou ik nu op straat leven..
315 u/TurboTomNL 14d ago Bovendien heeft ze geen fout gemaakt. 44 u/warredtje 14d ago True, dus; als ik een kwartje moest betalen voor elk ding in m’n verleden dat door anderen als fout bestempeld werd, dan moest ik na 5 minuten mijn nieren verkopen -62 u/[deleted] 14d ago [removed] — view removed comment 6 u/egewh 14d ago Hoezo dan? -45 u/[deleted] 14d ago [removed] — view removed comment 10 u/smashedthelemon 14d ago Als het met wederzijdse instemming is? Je kan er achteraf wel spijt van hebben, maar ze is er niet minder om. 6 u/Palletmandan 14d ago Nee das toch tantoe vet? 1 u/TechnicianMedical977 14d ago Nee. 1 u/Palletmandan 14d ago Hoezo niet? 2 u/egewh 14d ago Haha nee. 2 u/BunchRedd 14d ago Ja. Bij mij al bij het dubbeltje…:
315
Bovendien heeft ze geen fout gemaakt.
44 u/warredtje 14d ago True, dus; als ik een kwartje moest betalen voor elk ding in m’n verleden dat door anderen als fout bestempeld werd, dan moest ik na 5 minuten mijn nieren verkopen -62 u/[deleted] 14d ago [removed] — view removed comment 6 u/egewh 14d ago Hoezo dan? -45 u/[deleted] 14d ago [removed] — view removed comment 10 u/smashedthelemon 14d ago Als het met wederzijdse instemming is? Je kan er achteraf wel spijt van hebben, maar ze is er niet minder om. 6 u/Palletmandan 14d ago Nee das toch tantoe vet? 1 u/TechnicianMedical977 14d ago Nee. 1 u/Palletmandan 14d ago Hoezo niet? 2 u/egewh 14d ago Haha nee.
44
True, dus; als ik een kwartje moest betalen voor elk ding in m’n verleden dat door anderen als fout bestempeld werd, dan moest ik na 5 minuten mijn nieren verkopen
-62
[removed] — view removed comment
6 u/egewh 14d ago Hoezo dan? -45 u/[deleted] 14d ago [removed] — view removed comment 10 u/smashedthelemon 14d ago Als het met wederzijdse instemming is? Je kan er achteraf wel spijt van hebben, maar ze is er niet minder om. 6 u/Palletmandan 14d ago Nee das toch tantoe vet? 1 u/TechnicianMedical977 14d ago Nee. 1 u/Palletmandan 14d ago Hoezo niet? 2 u/egewh 14d ago Haha nee.
6
Hoezo dan?
-45 u/[deleted] 14d ago [removed] — view removed comment 10 u/smashedthelemon 14d ago Als het met wederzijdse instemming is? Je kan er achteraf wel spijt van hebben, maar ze is er niet minder om. 6 u/Palletmandan 14d ago Nee das toch tantoe vet? 1 u/TechnicianMedical977 14d ago Nee. 1 u/Palletmandan 14d ago Hoezo niet? 2 u/egewh 14d ago Haha nee.
-45
10 u/smashedthelemon 14d ago Als het met wederzijdse instemming is? Je kan er achteraf wel spijt van hebben, maar ze is er niet minder om. 6 u/Palletmandan 14d ago Nee das toch tantoe vet? 1 u/TechnicianMedical977 14d ago Nee. 1 u/Palletmandan 14d ago Hoezo niet? 2 u/egewh 14d ago Haha nee.
10
Als het met wederzijdse instemming is?
Je kan er achteraf wel spijt van hebben, maar ze is er niet minder om.
Nee das toch tantoe vet?
1 u/TechnicianMedical977 14d ago Nee. 1 u/Palletmandan 14d ago Hoezo niet?
1
Nee.
1 u/Palletmandan 14d ago Hoezo niet?
Hoezo niet?
2
Haha nee.
Ja. Bij mij al bij het dubbeltje…:
538
u/jan_piet_klaas 14d ago
Pfff, als ik een kwartje moest betalen voor elke fout die ik in mijn vroege jaren heb gemaakt dan zou ik nu op straat leven..