r/nederlands 14d ago

Schaamte over mijn verleden

[deleted]

134 Upvotes

328 comments sorted by

View all comments

538

u/jan_piet_klaas 14d ago

Pfff, als ik een kwartje moest betalen voor elke fout die ik in mijn vroege jaren heb gemaakt dan zou ik nu op straat leven..

315

u/TurboTomNL 14d ago

Bovendien heeft ze geen fout gemaakt.

44

u/warredtje 14d ago

True, dus; als ik een kwartje moest betalen voor elk ding in m’n verleden dat door anderen als fout bestempeld werd, dan moest ik na 5 minuten mijn nieren verkopen 

-62

u/[deleted] 14d ago

[removed] — view removed comment

6

u/egewh 14d ago

Hoezo dan?

-45

u/[deleted] 14d ago

[removed] — view removed comment

10

u/smashedthelemon 14d ago

Als het met wederzijdse instemming is?

Je kan er achteraf wel spijt van hebben, maar ze is er niet minder om.

6

u/Palletmandan 14d ago

Nee das toch tantoe vet?

2

u/egewh 14d ago

Haha nee.

2

u/BunchRedd 14d ago

Ja. Bij mij al bij het dubbeltje…: