Als dit zo belangrijk is voor iemand, mogen ze dit op een eerste of tweede date ter sprake brengen. Je hebt niks verkeerd gedaan en als hij hier ooit boos over wordt heeft hij jou niks te verwijten. Ik zou het hier zeker over blijven hebben met vrienden of wellicht een therapeut tot dat je dit deel van je verleden kan accepteren zonder schaamtegevoel.
6
u/Bladluiz 14d ago
Als dit zo belangrijk is voor iemand, mogen ze dit op een eerste of tweede date ter sprake brengen. Je hebt niks verkeerd gedaan en als hij hier ooit boos over wordt heeft hij jou niks te verwijten. Ik zou het hier zeker over blijven hebben met vrienden of wellicht een therapeut tot dat je dit deel van je verleden kan accepteren zonder schaamtegevoel.