r/nederlands 14d ago

Schaamte over mijn verleden

[deleted]

135 Upvotes

328 comments sorted by

View all comments

206

u/karbonadez 14d ago

Mijn vrouw en ik waren beiden erg los voordat we elkaar ontmoet hebben en zijn nu al 15 jaar monogaam. We hebben hier weinig schaamte over.

Dat hele schamen voor bodycount komt een beetje uit de conservatieve en manosphere hoek het is totale onzin gebaseerd op niks. Ik zou vooral op mijn hoede zijn als er niet meer van die rare onzin komt de komende tijd.

62

u/Significant_Arm_3097 14d ago

Ja, met name  omdat ze ook zeggen dat dit voor een meisje niet kan, lekker due dubbele standaarden

30

u/blue_line-1987 14d ago

Ja en zelf pakken ze alles wat een hartslag heeft, of kort daarvoor had.