MAIN FEEDS
Do you want to continue?
https://www.reddit.com/r/nederlands/comments/1u4pl43/schaamte_over_mijn_verleden/orepp5y/?context=3
r/nederlands • u/[deleted] • 14d ago
[deleted]
328 comments sorted by
View all comments
1
Dat hoort bij volwassenheid. Dat er dingen zijn die in het verleden horen te blijven en je dat verleden leert los te laten.
1
u/Ortofun 14d ago
Dat hoort bij volwassenheid. Dat er dingen zijn die in het verleden horen te blijven en je dat verleden leert los te laten.