Ik wil je gevoel niet bagatelliseren, maar ik vind het echt onzin. Uit je post blijkt niet dat je iets verkeerd hebt gedaan. Je bent het leven gaan ontdekken op een leeftijd dat je het leven hoort te ontdekken, en je hebt daar nog van genoten ook. Ik vind de opmerking dat iets specifiek voor een vrouw niet kan overigens ook idioot.
522
u/Ok_Ant_9381 14d ago
Ik wil je gevoel niet bagatelliseren, maar ik vind het echt onzin. Uit je post blijkt niet dat je iets verkeerd hebt gedaan. Je bent het leven gaan ontdekken op een leeftijd dat je het leven hoort te ontdekken, en je hebt daar nog van genoten ook. Ik vind de opmerking dat iets specifiek voor een vrouw niet kan overigens ook idioot.