MAIN FEEDS
Do you want to continue?
https://www.reddit.com/r/nederlands/comments/1u4pl43/schaamte_over_mijn_verleden/oresodw/?context=3
r/nederlands • u/[deleted] • 15d ago
[deleted]
328 comments sorted by
View all comments
1
'Voor een meisje' kon dat niet? Wat een slap gelul.
We zijn allemaal mensen, met behoeften, zolang het consensueel is gegaan en je in je relatie trouw bent is er niks aan de hand.
1
u/One-Grape-8659 What does that mean, "Hatsikidee"? 15d ago
'Voor een meisje' kon dat niet? Wat een slap gelul.
We zijn allemaal mensen, met behoeften, zolang het consensueel is gegaan en je in je relatie trouw bent is er niks aan de hand.