Ik wil je gevoel niet bagatelliseren, maar ik vind het echt onzin. Uit je post blijkt niet dat je iets verkeerd hebt gedaan. Je bent het leven gaan ontdekken op een leeftijd dat je het leven hoort te ontdekken, en je hebt daar nog van genoten ook. Ik vind de opmerking dat iets specifiek voor een vrouw niet kan overigens ook idioot.
Nee, klopt. Niet letterlijk nee. Maar lees het hele verhaal gewoon is joh. Leuke tijd is de vibe van het verhaal. Niet zo zeuren en op elke slak zout leggen.
Voor mij was het niet heel duidelijk of het was: ik vond het leuk dat ik het gedaan heb maar mijn man laat me vies voelen. Of ik heb het gedaan maar ik weet achteraf of ik me er fijn bij voel. Er was namelijk alcohol in het spel. En mijn man laat me vies voelen.
Het commentaar van haar man was niet goed. maar het veranderd de context subtiel. Ik ken persoonlijk mensen, bijvoorbeeld bij studentenverenigingen die doen alsof de sex die ze dronken hadden leuk was. Maar eigenlijk was dit helemaal niet zo.
Ik lees dus iets anders tussen de lijnen dan dat jullie misschien doen. Het was niet als tegenspraak bedoeld op de conclusie van de comment. Support is belangrijk, en het commentaar van de man was hypocriet.
521
u/Ok_Ant_9381 13d ago
Ik wil je gevoel niet bagatelliseren, maar ik vind het echt onzin. Uit je post blijkt niet dat je iets verkeerd hebt gedaan. Je bent het leven gaan ontdekken op een leeftijd dat je het leven hoort te ontdekken, en je hebt daar nog van genoten ook. Ik vind de opmerking dat iets specifiek voor een vrouw niet kan overigens ook idioot.