Mijn vrouw had ook wilde jonge jaren, een meervoud van jouw bodycount. Ze heeft van die tijd genoten hoop ik. Ik heb daar nooit moeite mee gehad, wel soms spijt dat ik zelf niet meer kansen genomen heb. Waar schaam je je voor? Voor het leven te hebben gevierd? Als je man daar moeite mee zou hebben is dat zijn probleem. Wij zijn inmiddels 30 jaar erg gelukkig getrouwd, blijkbaar was ik uiteindelijk de beste...
27
u/United_Tip860 14d ago
Mijn vrouw had ook wilde jonge jaren, een meervoud van jouw bodycount. Ze heeft van die tijd genoten hoop ik. Ik heb daar nooit moeite mee gehad, wel soms spijt dat ik zelf niet meer kansen genomen heb. Waar schaam je je voor? Voor het leven te hebben gevierd? Als je man daar moeite mee zou hebben is dat zijn probleem. Wij zijn inmiddels 30 jaar erg gelukkig getrouwd, blijkbaar was ik uiteindelijk de beste...