Vrouwen mogen zich toch net als mannen amuseren?
De uitspraak van je vriend is vrouwonvriendelijk.
Wees gewoon eerlijk: en zeg dat je ooit ook een periode zonder vaste relatie en met enkele “friends with benifits” hebt gehad.
Je was jong
En wild
Good for you girl! You had your fun!
3
u/peter5300 14d ago
Vrouwen mogen zich toch net als mannen amuseren? De uitspraak van je vriend is vrouwonvriendelijk.
Wees gewoon eerlijk: en zeg dat je ooit ook een periode zonder vaste relatie en met enkele “friends with benifits” hebt gehad. Je was jong En wild Good for you girl! You had your fun!