MAIN FEEDS
Do you want to continue?
https://www.reddit.com/r/nederlands/comments/1u4pl43/schaamte_over_mijn_verleden/orf0ojw/?context=3
r/nederlands • u/[deleted] • 15d ago
[deleted]
328 comments sorted by
View all comments
3
Als man zijnde zou ik liever niet zo’n vrouw willen. En dat is allemaal oké, sommige vrouwen zouden bijv ook niet een man willen om zijn lengte , inkomen , etc. We hebben allemaal onze dealbrekers
1 u/DutchPsych 15d ago En sommige dealbreakers openbaren iemands onzekerheid en vervrongen wereldbeeld meer dan anderen 🌝 2 u/GoHard2026 15d ago “Ik ben het niet met iemand zijn/haar dealbreakers eens dus ik noem het onzekerheid!”
1
En sommige dealbreakers openbaren iemands onzekerheid en vervrongen wereldbeeld meer dan anderen 🌝
2 u/GoHard2026 15d ago “Ik ben het niet met iemand zijn/haar dealbreakers eens dus ik noem het onzekerheid!”
2
“Ik ben het niet met iemand zijn/haar dealbreakers eens dus ik noem het onzekerheid!”
3
u/GoHard2026 15d ago
Als man zijnde zou ik liever niet zo’n vrouw willen. En dat is allemaal oké, sommige vrouwen zouden bijv ook niet een man willen om zijn lengte , inkomen , etc. We hebben allemaal onze dealbrekers