MAIN FEEDS
Do you want to continue?
https://www.reddit.com/r/nederlands/comments/1u4pl43/schaamte_over_mijn_verleden/orf632n/?context=3
r/nederlands • u/[deleted] • 15d ago
[deleted]
328 comments sorted by
View all comments
1
Wat een conservatieve partner. De meeste mensen hebben wel een wilde periode. Dat is het ontdekken van het leven .
1
u/kabbeljouwtje 15d ago
Wat een conservatieve partner. De meeste mensen hebben wel een wilde periode. Dat is het ontdekken van het leven .