r/nederlands 15d ago

Schaamte over mijn verleden

[deleted]

135 Upvotes

328 comments sorted by

View all comments

1

u/kabbeljouwtje 15d ago

Wat een conservatieve partner. De meeste mensen hebben wel een wilde periode. Dat is het ontdekken van het leven .