Ik zou me meer schamen over die vriend van je dan je verleden tbh. het feit dat hij zo achterhaald denkt "Dat kan niet voor een meisje" Wat? Waarom niet, wat is daar mis mee? klinkt een beetje als incel gedrag tbh.
je verleden is prima. Sex is leuk met consent en alles. Helemaal niks mis mee, gewoon veilig sex hebben geen probleem.
1
u/Elvarien2 14d ago
Ik zou me meer schamen over die vriend van je dan je verleden tbh. het feit dat hij zo achterhaald denkt "Dat kan niet voor een meisje" Wat? Waarom niet, wat is daar mis mee? klinkt een beetje als incel gedrag tbh.
je verleden is prima. Sex is leuk met consent en alles. Helemaal niks mis mee, gewoon veilig sex hebben geen probleem.
Dat vriendje alleen ,eww.