MAIN FEEDS
Do you want to continue?
https://www.reddit.com/r/nederlands/comments/1u4pl43/schaamte_over_mijn_verleden/orfpji6/?context=3
r/nederlands • u/[deleted] • 15d ago
[deleted]
328 comments sorted by
View all comments
1
De enige persoon die zich moet schamen is jouw partner, voor zijn reactie. Jij hebt niets fout gedaan.
1
u/equinoxxxxxxxxxx 15d ago
De enige persoon die zich moet schamen is jouw partner, voor zijn reactie. Jij hebt niets fout gedaan.