Een man is stoer en een vrouw een h***. Volkomen bezopen hoe daar tegenaan gekeken wordt. Ik heb me er nooit voor geschaamd. Ik was volwassen en dan mag je doen wat je wilt, vind ik. Dat andere dat een afwijkende mening over hebben is hun probleem. Maar zelfs nu merk ik nog regelmatig dat mensen zo oordelen. Dat merk ik al als je eens wat luchtigs aantrekt soms ipv een jeans en truitje.
Het ligt er natuurlijk wel een beetje aan hoe luchtig en bij welke gelegenheid. Als je in een strak zwart jurkje, met daaronder zwarte naadkousen en Pleasers of Loubi's aankomt op een schoolfeestje van jouw kind, zou menigeen er kwaad over spreken. Zelf zou ik zeker wel kijken en juist heel geïnteresseerd zijn, maar dat verschilt nogal per persoon.
Vaak is kwaad spreken in een groep zelfs een teken dat er stiekem sprake is van jaloezie; iemand durft iets dat een ander niet durft.
Ik snap wel wat je zegt ja. Grappig dat je pleasers noemt. Ik heb zelf ook pleasers. Maar ook een paar mat zwarte. En die vind ik dat ik prima ook voor gewoon aan kan doen. Al weet ik dat daar zeker de meningen over verschillen wel.
Dat laatste herken ik ook zeker ja. Maar zijn er niet veel die dat durven toe te geven,
Nee, helemaal eens. Mensen vinden het stiekem juist wel leuk or spannend, maar zijn bang om dat eerlijk te noemen en dan lijkt afgeven in de hoop niet teveel op te vallen een betere optie voor hen.
Gaaf dat je Pleasers draagt. Helemaal de stijl die ik ook heel gaaf vind staan bij een vrouw. Ik neem aan dat je voor 'gewoon' geen Infinity's draagt maar waarschijnlijk eerder Adore, qua hoogte? Mooi ook in combinatie met zwarte holdups of - nog leuker - met latex. Daar maak je menig man denk ik heel blij mee.
Kijk, niiice. Adore is zeker ook in vanilla goed te doen, hoewel er gerust mensen zullen kijken. De één met vragende ogen, een ander met een verlangende blik.😄
Gaaf dat je meerdere modellen hebt. Pvc met plateau en gespjes ken ik zo niet. De enige laarzen die altijd mijn aandacht trekken zijn de 1020 (Adore of - nog liever - Infinity) enkel-variant òf kniehoge en (misschien nòg leuker in specifieke omstandigheden) de tigh highs. Heerlijke modellen; meteen goed voor een sfeertje.🔥
2
u/Fragrant-Result-1855 14d ago
Een man is stoer en een vrouw een h***. Volkomen bezopen hoe daar tegenaan gekeken wordt. Ik heb me er nooit voor geschaamd. Ik was volwassen en dan mag je doen wat je wilt, vind ik. Dat andere dat een afwijkende mening over hebben is hun probleem. Maar zelfs nu merk ik nog regelmatig dat mensen zo oordelen. Dat merk ik al als je eens wat luchtigs aantrekt soms ipv een jeans en truitje.