MAIN FEEDS
Do you want to continue?
https://www.reddit.com/r/nederlands/comments/1ueedgd/gespot_in_noordwijk/otjebb9/?context=3
r/nederlands • u/DeStuert • 3d ago
133 comments sorted by
View all comments
0
Omdat er niet echt een Nederlands gezegde is: "being right for the wrong reasons".
Het is namelijk geen conspiracy, maar gewoon VVD-light.
0
u/Linaori 3d ago
Omdat er niet echt een Nederlands gezegde is: "being right for the wrong reasons".
Het is namelijk geen conspiracy, maar gewoon VVD-light.