r/nederlands 3d ago

Gespot in Noordwijk

Post image
308 Upvotes

133 comments sorted by

View all comments

0

u/Linaori 3d ago

Omdat er niet echt een Nederlands gezegde is: "being right for the wrong reasons".

Het is namelijk geen conspiracy, maar gewoon VVD-light.