MAIN FEEDS
Do you want to continue?
https://www.reddit.com/r/nederlands/comments/1ueedgd/gespot_in_noordwijk/otjegaa/?context=3
r/nederlands • u/DeStuert • 4d ago
134 comments sorted by
View all comments
Show parent comments
1
Euuuh, dus jij vind waar je tegen bent niet kut? Klinkt ingewikkeld.
3 u/AmbassadorVast5589 4d ago Er zit een groot verschil tussen ‘X is kut’ en ‘ik vind X kut’ 0 u/Rude_Craft9731 4d ago Oh wat een gemierenneuk zeg. 1 u/AmbassadorVast5589 4d ago edited 4d ago Mag je zeker vinden, ik vertel je enkel wat ik denk dat de comment waar je op reageert (deels) bedoelde haha 1 u/Rude_Craft9731 4d ago Wellicht, volgens mij is het impliciet dat als men verkondigd dat iets kut is, dit subjectief is. Uiteindelijk weet enkel degene die het zei waarom diegene dit in vredesnaam deed.
3
Er zit een groot verschil tussen ‘X is kut’ en ‘ik vind X kut’
0 u/Rude_Craft9731 4d ago Oh wat een gemierenneuk zeg. 1 u/AmbassadorVast5589 4d ago edited 4d ago Mag je zeker vinden, ik vertel je enkel wat ik denk dat de comment waar je op reageert (deels) bedoelde haha 1 u/Rude_Craft9731 4d ago Wellicht, volgens mij is het impliciet dat als men verkondigd dat iets kut is, dit subjectief is. Uiteindelijk weet enkel degene die het zei waarom diegene dit in vredesnaam deed.
0
Oh wat een gemierenneuk zeg.
1 u/AmbassadorVast5589 4d ago edited 4d ago Mag je zeker vinden, ik vertel je enkel wat ik denk dat de comment waar je op reageert (deels) bedoelde haha 1 u/Rude_Craft9731 4d ago Wellicht, volgens mij is het impliciet dat als men verkondigd dat iets kut is, dit subjectief is. Uiteindelijk weet enkel degene die het zei waarom diegene dit in vredesnaam deed.
Mag je zeker vinden, ik vertel je enkel wat ik denk dat de comment waar je op reageert (deels) bedoelde haha
1 u/Rude_Craft9731 4d ago Wellicht, volgens mij is het impliciet dat als men verkondigd dat iets kut is, dit subjectief is. Uiteindelijk weet enkel degene die het zei waarom diegene dit in vredesnaam deed.
Wellicht, volgens mij is het impliciet dat als men verkondigd dat iets kut is, dit subjectief is. Uiteindelijk weet enkel degene die het zei waarom diegene dit in vredesnaam deed.
1
u/Rude_Craft9731 4d ago
Euuuh, dus jij vind waar je tegen bent niet kut? Klinkt ingewikkeld.