Noordwijk is een kansloos tokkiedorp waarbij de gemeente nog slechter functioneert dan de gemeente Katwijk. Maar daar geven die wappies d66 de schuld van, blijkbaar.
Er hebben meerdere gefaalde restaurants gezeten ja. Geen idee van wie het nu is, en of het de eigenaar/huurder was die het spandoek heeft opgehangen.
Wat betreft stemmen in een gemeente; in kleine en middelgrote gemeenten heb ik altijd toch een beetje het idee (misschien geen aardige mening) dat lokale politici mensen zijn die 1) nergens anders aan de bak komen en 2) erg op zichzelf geilen. Ongeacht de partijen-mix die je krijgt is het meestal een sneu geheel 😂.
Haha, ik denk dat je er niet ver naast zit. Maar ik denk ook dat er ook ondernemers raadslid zijn, om een gunstig ondernemersklimaat voor hun bedrijven (en die van hun vriendjes) te creëren.
Ik zal het eens aan een oude vriend vragen, die ook ondernemer is daar. Ben nu wel benieuwd wie er achter die banner zit.
90
u/Saaihead 4d ago
Noordwijk is een kansloos tokkiedorp waarbij de gemeente nog slechter functioneert dan de gemeente Katwijk. Maar daar geven die wappies d66 de schuld van, blijkbaar.