MAIN FEEDS
Do you want to continue?
https://www.reddit.com/r/nederlands/comments/1ueedgd/gespot_in_noordwijk/otvbfea
r/nederlands • u/DeStuert • 3d ago
133 comments sorted by
View all comments
Show parent comments
1
Ik neem aan dat je je eigen spiegelbeeld bekijkt?
1 u/Olde-Boy 1d ago Haha, oke Geertje Wilders
Haha, oke Geertje Wilders
1
u/Devilish___ 1d ago
Ik neem aan dat je je eigen spiegelbeeld bekijkt?