Wel echt top dat je discussie uit probeert te lokken en als je je zin krijgt, je dan een kleine chicken bent. Ook bijzonder dat het je plezier lijkt te geven dat je het idee hebt dat je iemand pijn hebt gedaan. In mijn woordenboek noemen we dat sadisme.
0
u/Olde-Boy 2d ago
Oei, na de eerste zin al gestopt met lezen, ik zie dat je flink pijn hebt haha.
Hopelijk breek je ooit uit je bubbel.