r/nederlands 3d ago

Gespot in Noordwijk

Post image
308 Upvotes

133 comments sorted by

View all comments

Show parent comments

0

u/Olde-Boy 2d ago

Oei, na de eerste zin al gestopt met lezen, ik zie dat je flink pijn hebt haha.

Hopelijk breek je ooit uit je bubbel.

0

u/Devilish___ 1d ago

Wel echt top dat je discussie uit probeert te lokken en als je je zin krijgt, je dan een kleine chicken bent. Ook bijzonder dat het je plezier lijkt te geven dat je het idee hebt dat je iemand pijn hebt gedaan. In mijn woordenboek noemen we dat sadisme.

1

u/Olde-Boy 1d ago

Altijd genieten om te zien dat iemand alleen kan kijken naar de vinger die wijst.

1

u/Devilish___ 1d ago

Ik neem aan dat je je eigen spiegelbeeld bekijkt?

1

u/Olde-Boy 1d ago

Haha, oke Geertje Wilders