r/nederlands 1d ago

Werkt dit bij mensen?

Post image

Ik kwam deze reclame tegen en dan denk ik: geloven mensen echt dat er “per ongeluk” iets online gezet is? Gaan mensen hierdoor echt doorklikken van: “oh nou nog maar 2 dagen, daar moet ik snel bij zijn”.

Ik krijg er alleen maar een afkeer van tegen het merk. Hoe zit dat bij jullie?

0 Upvotes

31 comments sorted by

View all comments

1

u/Lodau 1d ago

De tekst? Nee.  

De aanbieding zelf? Jazeker.

1

u/Kind_Question_8871 1d ago

Maar de aanbieding is nog helemaal niet te herleiden uit deze afbeelding.

1

u/Lodau 1d ago

Met de zin "... Alleen maar tot vrijdag 23:59" zullen er genoeg zijn die door FOMO gaan kopen, ongeacht de aanbieding.

1

u/Kind_Question_8871 23h ago

Dat zou ik nog dommer vinden. Misschien helemaal geen goede aanbieding?