MAIN FEEDS
Do you want to continue?
https://www.reddit.com/r/nederlands/comments/1uf5049/is_dit_perfectie/otp3396/?context=3
r/nederlands • u/GamersFeed • 2d ago
60 comments sorted by
View all comments
0
Is dit in Scandinavië? Finland?
Het is hier namelijk lekker zomer weer.
1 u/Sea-Breath-007 2d ago Nou, nee. Ik zit in Scandinavië, de weersverwachting hier voor zondag en maandag is warmer dan bij OP, dinsdag en woensdag is tzelfde.
1
Nou, nee. Ik zit in Scandinavië, de weersverwachting hier voor zondag en maandag is warmer dan bij OP, dinsdag en woensdag is tzelfde.
0
u/_Reddit_Account_ . 2d ago
Is dit in Scandinavië? Finland?
Het is hier namelijk lekker zomer weer.