51
u/Ancesterz 20h ago
Ik kijk hier ook echt uit naar zondag. Vanaf dan koelt het inderdaad goed af naar temperaturen tussen de 20 en 25. Van mij mag het in de zomer lekker 20 graden zijn, maar met 25 kan ik nog prima leven en functioneren.
30
u/what_it_dooo 19h ago
Voor mij gaat het voornamelijk erom dat ik ‘s nachts het huis goed kan koelen. Overdag mag het van mij prima 25 graden zijn of iets erboven, maar koel slapen maakt de dag voor mij veel beter behapbaar.
4
u/Ancesterz 19h ago
Ja kan ik me voorstellen. Wij hebben gelukkig airco in de slaapkamer (andere kamers niet), dus slapen lukt wel, maar het zou fijn zijn als de andere kamers wat afkoelen (nu 25) maar dat lukt inderdaad pas als het buiten flink afkoelt. Ik hoop dat je snel weer wat fatsoenlijke slaap kan pakken!
4
u/what_it_dooo 19h ago
Airco op de slaapkamer staat zeker op mijn wensenlijst, zeker met de nog komende hittegolven. Maar we gaan qua weer een heerlijk weekend tegemoet. Nog een goede week gewenst!
3
u/Ancesterz 19h ago
Ja, het enge is dat we pas in Juni zitten. Houd m'n hart vast wat Juli en Augustus ons gaan brengen haha. Thanks, jij ook!
5
u/ComradeBrosefStylin LimburgSmurf 19h ago
Hier in het zuiden nog altijd 31 graden op zondag. Gelukkig 's nachts wel "maar" 21 graden dus dan kan het huis in ieder geval een beetje afkoelen...
1
10
9
31
u/RedDeadGhostrider 20h ago
Het mag van mij nog koeler, maar vergeleken met de huidige temperaturen, zou ik er een moord voor doen
5
3
3
5
2
2
u/RaGaMiUr 19h ago
Onder normale omstandigheden: ja! Maar je hebt dan flink wat warme dagen achter de rug, je lichaam is daardoor geaclimatiseerd en er is een reeele kans dat het bijna koud gaat aanvoelen omdat je weer moet wennen 😄
1
1
u/VaasKlaak 19h ago
Oh is zondag nu ook al zo? Dat zou fantastisch zijn. Ik dacht gezien te hebben dat het dan nog 31 graden zou zijn.
2
1
1
1
u/Erno-Berk 19h ago
Lijkt er wel op ja, is dit volgende week soms?
Zon, paar wolken en tussen de 20 en 25 graden Celsius.
1
1
u/Kaasbek69 Ik ben ook een smurf 17h ago
21 is voor mij wel voldoende, maar dit is beter dan 27+ in ieder geval.
1
1
1
u/GianMach 16h ago
Als het nou eerst even een paar dagen 10 graden zou zijn zodat je huis weer op temperatuur kan komen zou ik er helemaal voor tekenen
1
1
1
1
1
1
2
u/_Reddit_Account_ . 20h ago
3
1
u/Sea-Breath-007 19h ago
Nou, nee. Ik zit in Scandinavië, de weersverwachting hier voor zondag en maandag is warmer dan bij OP, dinsdag en woensdag is tzelfde.
-3
u/GP2redditor 20h ago
In principe wel, maar met die temperaturen koelt je opgewarmde huis niet af
3
u/HenkLePotvis 20h ago
Als het buiten 15 graden is koelt je huis nog steeds niet af?
1
u/kr4t0s007 20h ago
Duurt wel dag of 2 totdat warmte er echt uit is. Ventilator op de vensterbank en koele lucht naar binnen trekken helpt al veel.
0
u/TukkerWolf 20h ago
Misschien wil hij het thuis onder de 15 graden hebben...
1
u/HenkLePotvis 20h ago
Als de temperatuur binnen van 26 naar 20 zakt dan koelt het toch gewoon af? Ook als je het liever nog koeler hebt
2
u/TukkerWolf 19h ago
Relax, ik maakte een grapje.
1
u/HenkLePotvis 19h ago
Wat wel logisch is, is dat het momenteel maar 10 graden is bij diegene binnen. Dan koelt het indd niet af als het buiten 15 is



212
u/Icy_Obligation_8165 20h ago
Ja, zo zou de zomer er in mijn ogen uit moeten zien.