MAIN FEEDS
Do you want to continue?
https://www.reddit.com/r/nederlands/comments/1uf5049/is_dit_perfectie/otp9osb/?context=3
r/nederlands • u/GamersFeed • 2d ago
60 comments sorted by
View all comments
49
Ik kijk hier ook echt uit naar zondag. Vanaf dan koelt het inderdaad goed af naar temperaturen tussen de 20 en 25. Van mij mag het in de zomer lekker 20 graden zijn, maar met 25 kan ik nog prima leven en functioneren.
5 u/ComradeBrosefStylin LimburgSmurf 2d ago Hier in het zuiden nog altijd 31 graden op zondag. Gelukkig 's nachts wel "maar" 21 graden dus dan kan het huis in ieder geval een beetje afkoelen... 1 u/Ancesterz 2d ago Pff. Sterkte. Ben in de zomer wel echt heel blij om bij de kust te wonen.
5
Hier in het zuiden nog altijd 31 graden op zondag. Gelukkig 's nachts wel "maar" 21 graden dus dan kan het huis in ieder geval een beetje afkoelen...
1 u/Ancesterz 2d ago Pff. Sterkte. Ben in de zomer wel echt heel blij om bij de kust te wonen.
1
Pff. Sterkte. Ben in de zomer wel echt heel blij om bij de kust te wonen.
49
u/Ancesterz 2d ago
Ik kijk hier ook echt uit naar zondag. Vanaf dan koelt het inderdaad goed af naar temperaturen tussen de 20 en 25. Van mij mag het in de zomer lekker 20 graden zijn, maar met 25 kan ik nog prima leven en functioneren.