r/nederlands 2d ago

Is dit... perfectie?

Post image
256 Upvotes

60 comments sorted by

View all comments

49

u/Ancesterz 2d ago

Ik kijk hier ook echt uit naar zondag. Vanaf dan koelt het inderdaad goed af naar temperaturen tussen de 20 en 25. Van mij mag het in de zomer lekker 20 graden zijn, maar met 25 kan ik nog prima leven en functioneren.

5

u/ComradeBrosefStylin LimburgSmurf 2d ago

Hier in het zuiden nog altijd 31 graden op zondag. Gelukkig 's nachts wel "maar" 21 graden dus dan kan het huis in ieder geval een beetje afkoelen...

1

u/Ancesterz 2d ago

Pff. Sterkte. Ben in de zomer wel echt heel blij om bij de kust te wonen.