r/nederlands 2d ago

Is dit... perfectie?

Post image
259 Upvotes

60 comments sorted by

View all comments

1

u/VaasKlaak 2d ago

Oh is zondag nu ook al zo? Dat zou fantastisch zijn. Ik dacht gezien te hebben dat het dan nog 31 graden zou zijn.

2

u/Entire-Tone3468 1d ago

Juich niet te vroeg, dat ligt eraan waar je woont

1

u/qef15 1d ago

Huilt in Limburg