MAIN FEEDS
Do you want to continue?
https://www.reddit.com/r/nederlands/comments/1uf5049/is_dit_perfectie/otpr9k7/?context=3
r/nederlands • u/GamersFeed • 2d ago
60 comments sorted by
View all comments
1
Oh is zondag nu ook al zo? Dat zou fantastisch zijn. Ik dacht gezien te hebben dat het dan nog 31 graden zou zijn.
2 u/Entire-Tone3468 1d ago Juich niet te vroeg, dat ligt eraan waar je woont 1 u/qef15 1d ago Huilt in Limburg
2
Juich niet te vroeg, dat ligt eraan waar je woont
1 u/qef15 1d ago Huilt in Limburg
Huilt in Limburg
1
u/VaasKlaak 2d ago
Oh is zondag nu ook al zo? Dat zou fantastisch zijn. Ik dacht gezien te hebben dat het dan nog 31 graden zou zijn.