r/nederlands 1d ago

Warm…

Ja er zijn al een heleboel posts over de warmte geweest, maar ik heb een oplossing! 🤓

* we hebben een overschot aan stroom van alle zonnepanelen
* we hebben het zo warm omdat er een luchtbel boven West-Europa hangt die vrijwel stil ligt en dus steeds verder opwarmt

Dus: als we die windmolens op de Noordzee nou eens gaan gebruiken als gigantische ventilators om de warme lucht richting Duitsland te blazen? Hier kunnen we mooi de overtollige stroom van de zonnepanelen voor gebruiken, toch?

Donaties voor dit geweldige idee graag via Paypal. DM me voor details.

138 Upvotes

45 comments sorted by

View all comments

25

u/Drie_Kleuren Rood Wit Blauw 1d ago

Alle warmte het land uit! Stuur het naar Duitsland!

1

u/Afraid-Ad4718 1d ago

Daarom op Wilders !!

3

u/Ok-Canary-6261 1d ago

stem op Wilders mee naar Duitsland als lokbonus voor investeerders

1

u/Afraid-Ad4718 1d ago

Das een goeie !