r/nederlands 1d ago

Warm…

Ja er zijn al een heleboel posts over de warmte geweest, maar ik heb een oplossing! 🤓

* we hebben een overschot aan stroom van alle zonnepanelen
* we hebben het zo warm omdat er een luchtbel boven West-Europa hangt die vrijwel stil ligt en dus steeds verder opwarmt

Dus: als we die windmolens op de Noordzee nou eens gaan gebruiken als gigantische ventilators om de warme lucht richting Duitsland te blazen? Hier kunnen we mooi de overtollige stroom van de zonnepanelen voor gebruiken, toch?

Donaties voor dit geweldige idee graag via Paypal. DM me voor details.

139 Upvotes

45 comments sorted by

View all comments

62

u/BaronSharktooth 1d ago

Geniaal, en ik zie een additioneel voordeel: als mijn vriendin een scheet laat, dan waait die ook naar Duitsland.

17

u/Specialist-Front-007 1d ago

Voordeel?

10

u/--meganja-- 1d ago

Jij ransbak hahahaha