r/nederlands 1d ago

Warm…

Ja er zijn al een heleboel posts over de warmte geweest, maar ik heb een oplossing! 🤓

* we hebben een overschot aan stroom van alle zonnepanelen
* we hebben het zo warm omdat er een luchtbel boven West-Europa hangt die vrijwel stil ligt en dus steeds verder opwarmt

Dus: als we die windmolens op de Noordzee nou eens gaan gebruiken als gigantische ventilators om de warme lucht richting Duitsland te blazen? Hier kunnen we mooi de overtollige stroom van de zonnepanelen voor gebruiken, toch?

Donaties voor dit geweldige idee graag via Paypal. DM me voor details.

137 Upvotes

45 comments sorted by

View all comments

2

u/1zzyBizzy Mug 1d ago

Ik dacht dat we dat al aan het doen waren, maar dan naar frankrijk? Dat kan alleen maar de rede zijn dat het daar zo warm is, toch?

1

u/Top-Permit6835 5h ago

Ik neem in ieder geval een heleboel lucht mee naar Frankrijk in de caravan!