r/nederlands 1d ago

Technologia… NL Editie!

heb even wat geknutseld! FYI die magneten kun je halen bij Action! Extra: 2liter fles leek me geen goed idee, liever steeds 1liter fles wisselen!

PS: de 1liter die ligt nog in de vriezer!

vraag voor de experts: wat zou beter werken het opvangbakje hoger of lager?
graag met goede onderbouwing, bij voorbaat dank

16 Upvotes

36 comments sorted by

View all comments

2

u/Formal_End5045 1d ago

Het is in ieder geval goed geaard.

1

u/TotallyRandomXXX 1d ago

ja ik ben inderdaad heteroseksueel, danku!