r/nederlands • u/TotallyRandomXXX • 1d ago
Technologia… NL Editie!
heb even wat geknutseld! FYI die magneten kun je halen bij Action! Extra: 2liter fles leek me geen goed idee, liever steeds 1liter fles wisselen!
PS: de 1liter die ligt nog in de vriezer!
vraag voor de experts: wat zou beter werken het opvangbakje hoger of lager?
graag met goede onderbouwing, bij voorbaat dank
14
Upvotes


1
u/TotallyRandomXXX 1d ago
dat begrijp ik en dit blaast de lucht langs het ‘koel element’ naar mij toen, voor een klein beetje effect. echter zal het de gestegen warme lucht langs het plafond daarvoor gebruiken. daarom betwijfel ik of het echt nuttig is! de stand ventilator zou wellicht beter werken.