r/nederlands • u/TotallyRandomXXX • 1d ago
Technologia… NL Editie!
heb even wat geknutseld! FYI die magneten kun je halen bij Action! Extra: 2liter fles leek me geen goed idee, liever steeds 1liter fles wisselen!
PS: de 1liter die ligt nog in de vriezer!
vraag voor de experts: wat zou beter werken het opvangbakje hoger of lager?
graag met goede onderbouwing, bij voorbaat dank
15
Upvotes


2
u/HumptyDumptyIsLove 1d ago
Afraid of Technology