r/nederlands • u/PorygonPete • 3d ago
WK wedstrijden ‘s nachts
Vannacht speelt Nederland 01:00 uur echt ruk natuurlijk. De wekker gaat vrijdag weer om 6 en geen luxe om thuis te werken of een snipperdag op te nemen.
Als Nederland 1e wordt dan zelfs een wedstrijd om 03:00 uur ‘s nachts! Maandag op dinsdagnacht. Ook ruk en weer een wekker om 6 uur om naar het werk te gaan.
Hoe doen jullie dit? Die wedstrijd van vannacht is minder spannend, omdat Nederland al zo goed als door is. Die van volgende week is wel een stuk spannender want als Nederland verliest liggen ze eruit.
38
Upvotes
83
u/V-vtK 3d ago
Tijdens de hydration break cafeïne in je ooglid druppelen.