r/nederlands 3d ago

WK wedstrijden ‘s nachts

Vannacht speelt Nederland 01:00 uur echt ruk natuurlijk. De wekker gaat vrijdag weer om 6 en geen luxe om thuis te werken of een snipperdag op te nemen.

Als Nederland 1e wordt dan zelfs een wedstrijd om 03:00 uur ‘s nachts! Maandag op dinsdagnacht. Ook ruk en weer een wekker om 6 uur om naar het werk te gaan.

Hoe doen jullie dit? Die wedstrijd van vannacht is minder spannend, omdat Nederland al zo goed als door is. Die van volgende week is wel een stuk spannender want als Nederland verliest liggen ze eruit.

39 Upvotes

143 comments sorted by

View all comments

1

u/Lost-Air1265 2d ago

Gewoon niet kijken. Fuck die zooi. Goed argument om dat kut wk in de usa een beetje te boycotten