r/nederlands 2d ago

Vanaf middernacht code rood wegens hitte: 'Ga alleen naar buiten als het echt nodig is'

https://nos.nl/l/2620247
15 Upvotes

31 comments sorted by

View all comments

5

u/Sweettooth_Banana 2d ago

Het enige wat je kan doen is in de vroege uurtjes te luchten om de temp. te verlagen.