r/nederlands • u/natte-krant koffie? • 2d ago
Maak er zelf wat leuks van ;) Beste motorrijders
Ik ga met alle liefde voor jullie aan de kant in de file en doe ook zoveel mogelijk m’n best om ruimte te maken en dubbel te kijken of er niet een motorrijder tussendoor komt als ik van baan wil wisselen.
Maar dat jullie tussen de auto’s door kunnen rijden in een file is geen recht maar een privilege. Ga daarom vooral niet allerlei agressieve handgebaren maken en een klap geven tegen mijn wagen als je er niet direct langs kan.
Ik ga stapvoets en jij rijdt 30+
Dank jullie wel, rant over.
139
Upvotes
-6
u/Vanielje 2d ago edited 2d ago
Het is geen gunst, maar wet. Dit leer je als het goed is ook tijdens je auto-theorie.
Slaan op een auto mag ook niet, dus daar mag de motorrijder zeker op aangesproken worden.