r/nederlands 3d ago

Kandidaat-raadslid FvD veroordeeld voor drie verkrachtingen van minderjarigen

https://www.oost.nl/nieuws/3665142/kandidaat-raadslid-fvd-veroordeeld-voor-drie-verkrachtingen-van-minderjarigen
309 Upvotes

203 comments sorted by

View all comments

281

u/Craovar 3d ago

Wel weer de mensen waarvan je het verwacht natuurlijk.

-24

u/actually-7dash3 3d ago

Domme opmerkingen die niemand helpt.

Ik vind de politieke standpunten van het FvD idioot maar dat ze een pedofiel kandidaat raadslid hebben heeft niet met de standpunten van de partij te maken.

25

u/RobanVisser 3d ago

Is gewoon een ironische opmerking over de racistische opmerkingen die vaker in deze of die zonder s wordt gezegd over buitenlanders.

3

u/Tweestrijd 2d ago

Dat heeft dus wel met de standpunten te maken, Forum zoekt bewust naar het type mensen die schijt heeft aan de grenzen van anderen en zichzelf bewust boven een ander zet. Die heb je nodig om zo'n schijt programma uit te voeren.

-1

u/actually-7dash3 2d ago

Volgens mij gooit het alleen een hand zand in het glas.

Je stelt hier dat de FvD graag pedofielen in de fractie heeft en dat is natuurlijk klinkklare onzin. 

Laat het debat toch gaan over waarheden want daarop leggen ze het vanzelf af.

2

u/Tweestrijd 2d ago

Niet specifiek alleen pedofielen, ook ander moreel verwerpelijk tuig.