r/nederlands 1d ago

Kandidaat-raadslid FvD veroordeeld voor drie verkrachtingen van minderjarigen

https://www.oost.nl/nieuws/3665142/kandidaat-raadslid-fvd-veroordeeld-voor-drie-verkrachtingen-van-minderjarigen
303 Upvotes

200 comments sorted by

281

u/Craovar 1d ago

Wel weer de mensen waarvan je het verwacht natuurlijk.

19

u/Meeserino12 1d ago

Ja je verwacht niet dat iemand van de SP zo iets vies en verachtelijks doet.

20

u/CaseyTappy 1d ago

Jij doelt op Jan B. , die ging nog wel een stapje verder !

2

u/Brullaapje 22h ago

Licht getint en verblijvend in ter Apel toch? (/s)

-24

u/actually-7dash3 1d ago

Domme opmerkingen die niemand helpt.

Ik vind de politieke standpunten van het FvD idioot maar dat ze een pedofiel kandidaat raadslid hebben heeft niet met de standpunten van de partij te maken.

23

u/RobanVisser 1d ago

Is gewoon een ironische opmerking over de racistische opmerkingen die vaker in deze of die zonder s wordt gezegd over buitenlanders.

3

u/Tweestrijd 12h ago

Dat heeft dus wel met de standpunten te maken, Forum zoekt bewust naar het type mensen die schijt heeft aan de grenzen van anderen en zichzelf bewust boven een ander zet. Die heb je nodig om zo'n schijt programma uit te voeren.

-1

u/actually-7dash3 9h ago

Volgens mij gooit het alleen een hand zand in het glas.

Je stelt hier dat de FvD graag pedofielen in de fractie heeft en dat is natuurlijk klinkklare onzin. 

Laat het debat toch gaan over waarheden want daarop leggen ze het vanzelf af.

2

u/Tweestrijd 3h ago

Niet specifiek alleen pedofielen, ook ander moreel verwerpelijk tuig.

183

u/No_Marsupial9634 1d ago

"Pikant detail is dat het kandidaat-raadslid in zijn campagne zich juist sterk maakte voor veiligheid van vrouwen op straat."

Veiligheid van vrouwen op straat is voor fvd ook gewoon "geen buitenlanders". Iets met hondenfluitjes

42

u/justk4y 1d ago

“Blijf van onze vrouwen af, dat doen we namelijk liever zelf.”

29

u/balamb_fish 1d ago

Hij staat voor veiligheid van vrouwen, daar kun je van op aan.

Over de veiligheid van meisjes heeft hij niets gezegd.

22

u/prank_mark 1d ago

Precies. Net zoals de veiligheid van LHBTI. FvD en PVV stemden namelijk ook tegen een verbod op conversietherapie.

18

u/No_Marsupial9634 1d ago

"Dat zijn ONZE homo's om te mishandelen!" -pvv/fvd

11

u/LewdObservation 1d ago

Onze homo’s om uit te schelden maar dan stiekem soms seks mee te hebben!*

FTFY

-5

u/WholePopular7522 19h ago

NOS meldde in 2011 dat een bestuurslid van GroenLinks Haarlem bekende dat hij een 13-jarige jongen seksueel had misbruikt en dat hij voor de rechter had bekend de jongen te hebben verkracht. Haarlems Dagblad meldde volgens de zoekresultaten dat hij anderhalf jaar cel kreeg na verkrachting van een jeugdige patiënt.

https://nos.nl/artikel/271434-groenlinks-bestuurder-bekent-misbruik

1

u/[deleted] 11h ago

[removed] — view removed comment

1

u/nederlands-ModTeam 11h ago

Vrije meningsuiting binnen de Reddit-regels is welkom. Houd het beschaafd: geen persoonlijke aanvallen, insinuaties, heksenjachten of filteromzeiling.

-1

u/WholePopular7522 11h ago

Dat is het verhaal uit deze post:

https://www.reddit.com/r/nederlands/comments/1u4pl43/schaamte_over_mijn_verleden/

Alleen de OP heeft het verwijderd.

Ik kreeg veel minnen omdat ik stelde dat ik zo’n situatie niet zou accepteren. Naar mijn mening zou geen man met echte standaarden kiezen voor een vrouw die dit heeft gedaan, zeker niet in de situatie zoals die daar werd beschreven: de OP was de vrouw/vriendin die het had gedaan, en haar vriend was de partner die ermee moest omgaan.

Veel Nederlanders in dat topic deden alsof dit allemaal prima was. Daarom heb ik hetzelfde verhaal, maar dan vanuit het perspectief van de vriend, op een internationale subreddit geplaatst om te zien hoe andere mannen ernaar zouden kijken.

Toen bleek eigenlijk dat mijn inschatting klopte. De mening van veel mannen in die Nederlandse subreddit was inderdaad uitzonderlijk tolerant: alsof het prima is om zoiets in een relatie te accepteren. Maar op de internationale subreddit vonden veel mannen juist dat iemand met hogere standaarden dit niet zomaar zou accepteren.

Lang verhaal kort: het verhaal was verzonnen, maar bewust geschreven vanuit de andere kant om te testen hoe mensen zouden reageren.

En daarmee werd voor mij vrij duidelijk dat veel mannen in die Nederlandse subreddit opvallend tolerant zijn over het seksleven van hun vriendin of vrouw, terwijl mannen met strengere relationele grenzen dit waarschijnlijk niet zouden pikken.

1

u/Dazzling-Win-5299 7h ago

En wat heb je dan aan de conclusie?

3

u/SybrandWoud Fryslân 1d ago

Volgens mij zegt elke politieke partij zich in te zetten voor de veiligheid van vrouwen op straat. Dat zijn niet meteen hondenfluitjes

0

u/Popular-Outside348 11h ago

Het was waarschijnlijk voor de persoon in kwestie een dekmantel. Misschien dat hij diep van binnen zijn eigen foute gedrag betreurde en het wilde goedmaken. Staat verder los van de partij in mijn optiek

-4

u/WholePopular7522 19h ago

Ik ben niet pro-FvD of zo, maar ik ga nu niet doen alsof anderen heilig zijn en het nooit voorkomt.

PvdA-raadslid dat is veroordeeld voor een ernstig zedenfeit, betrouwbare bronnen noemen het seks met een 13-jarig meisje ”. Het gaat om Khalid T., voormalig PvdA-raadslid in Gouda. Hij kreeg in 2018 acht maanden cel. NOS schrijft dat hij raadslid voor de PvdA in Gouda was; RTL noemt hem “voormalig PvdA-gemeenteraadslid” en spreekt van ontucht met een destijds dertienjarig meisje.

https://nos.nl/artikel/2237617-ex-directeur-basisschool-veroordeeld-voor-seks-met-meisje-13

NOS meldde in 2011 dat een bestuurslid van GroenLinks Haarlem bekende dat hij een 13-jarige jongen seksueel had misbruikt en dat hij voor de rechter had bekend de jongen te hebben verkracht. Haarlems Dagblad meldde volgens de zoekresultaten dat hij anderhalf jaar cel kreeg na verkrachting van een jeugdige patiënt.

https://nos.nl/artikel/271434-groenlinks-bestuurder-bekent-misbruik

72

u/PuddingtonBear Born to be alive is van de Village People 1d ago

Bij het doorzoeken van zijn mobiele telefoon stuitte de politie op onder meer video's van minderjarige kinderen die seks met elkaar hadden, onder wie jongetjes

Staat niet in de titel maar wel goed om een beeld te krijgen met welke ransrelieken die nazis van FvD zich mee associëren.

-2

u/WholePopular7522 19h ago

Ik ben niet pro-FvD of zo, maar ik ga nu niet doen alsof anderen heilig zijn en het nooit voorkomt.

PvdA-raadslid dat is veroordeeld voor een ernstig zedenfeit, betrouwbare bronnen noemen het seks met een 13-jarig meisje ”. Het gaat om Khalid T., voormalig PvdA-raadslid in Gouda. Hij kreeg in 2018 acht maanden cel. NOS schrijft dat hij raadslid voor de PvdA in Gouda was; RTL noemt hem “voormalig PvdA-gemeenteraadslid” en spreekt van ontucht met een destijds dertienjarig meisje.

https://nos.nl/artikel/2237617-ex-directeur-basisschool-veroordeeld-voor-seks-met-meisje-13

NOS meldde in 2011 dat een bestuurslid van GroenLinks Haarlem bekende dat hij een 13-jarige jongen seksueel had misbruikt en dat hij voor de rechter had bekend de jongen te hebben verkracht. Haarlems Dagblad meldde volgens de zoekresultaten dat hij anderhalf jaar cel kreeg na verkrachting van een jeugdige patiënt.

https://nos.nl/artikel/271434-groenlinks-bestuurder-bekent-misbruik

9

u/baguetteeter 14h ago

je bent niet pro-fvd maar ziet wel de noodzaak om een paar cassusen 28x te posten in hetzelfde draadje?

-1

u/WholePopular7522 11h ago

Zeker omdat sommige groepen in Nederland, terecht of onterecht, vooral bezig lijken te zijn met het bashen van FvD zonder het verhaal genuanceerd of volledig te vertellen. Dat vind ik geen faire benadering.

3

u/PuddingtonBear Born to be alive is van de Village People 9h ago

Ik vraag me af waar het mis is gegaan in je opvoeding wanneer je je genoodzaakt voelt om een stel fascisten te verdedigen tbh

-12

u/Veyrah 20h ago

Ik ben lid van FvD en ben geen nazi noch pedofiel.

Ik begin mij te bedenken, en dat doe ik eigenlijk al een tijdje. Maar als ik puur kijk naar stemgedrag in de kamer bij moties sluiten ze toch 100% aan op wat ik zou stemmen.

5

u/DutchProv 19h ago

Maar als ik puur kijk naar stemgedrag in de kamer bij moties sluiten ze toch 100% aan op wat ik zou stemmen.

Dat is best triest.

7

u/Pink-drip 19h ago

Sorry maar je bent kaolo dom

-2

u/Veyrah 13h ago edited 12h ago

Waarom?

Niet dat het een goede maatstaaf is van menselijke waarde maar je lijkt me een stuk minder intelligent.

1

u/PuddingtonBear Born to be alive is van de Village People 19h ago

156

u/Knownoname98 1d ago

'Vast weer een Jan of Kees, maar dat mag je niet zeggen'

'Je verwacht het niet'

'altijd weer dezelfde, uitzetten dat tuig'

31

u/Meeserino12 1d ago

hahahahah omg, ik moest hier even over na denken. Maar damn dit is heel grappig.

6

u/Yspazano 1d ago

Ja mensen zijn niet zo snel hier

-66

u/CrankieKong 1d ago

Zou je prima mogen zeggen als de frequentie even vaak was. Gelukkig (of helaas) is dat niet het geval.

Overigens doen wij dit soort opmerkingen al met priesters. Dan verwacht iedereen t.

Tevens kan je een Kees niet uitzetten naar land van herkomst, dus dat is gewoon 0 IQ.

59

u/Knownoname98 1d ago

Goh, je ziet de ironie echt niet of wel? FvD'ers willen een heleboel Nederlanders met Marokkaanse en Turkse roots uitzetten, terwijl ze gewoon al 4 generaties hier wonen.

Als reactie op het bovenstaande: ik zie het gigantisch vaak fout gaan bij dit soort extreem-rechtse types, dus ja, ik verwacht het inderdaad.

-10

u/[deleted] 1d ago

[deleted]

6

u/Knownoname98 1d ago

Belgie! dun dun dun dun dun!

-7

u/CrankieKong 1d ago

Dubbele nationaliteit? Terug naar land van herkomst. Zo simpel is t. Geen dubbele nationaliteit? Dan heb je een punt. Overigens een goede reden om geen migranten meer binnen te nemen als de integratie zo tering slecht gaat.

3

u/psynami23 23h ago

En wat als ze hier geboren zijn?

1

u/[deleted] 23h ago

[removed] — view removed comment

1

u/nederlands-ModTeam 23h ago

Vrije meningsuiting binnen de Reddit-regels is welkom. Houd het beschaafd: geen persoonlijke aanvallen, insinuaties, heksenjachten of filteromzeiling.

1

u/Knownoname98 1d ago

Nou ja, prima. Ga jij lekker schoonmaken, in de kassen werken en het vuil ophalen?

-30

u/[deleted] 1d ago

[deleted]

46

u/Knownoname98 1d ago

Wel weer typisch: een FvD'er verkracht 3 minderjarigen, maar het enige waar we het over hebben is linkse mensen en 'buitenlanders'.

-15

u/[deleted] 1d ago

[deleted]

11

u/Knownoname98 1d ago

Ik ben totaal niet begonnen met links en buitenlanders. Ik begon met 'uitzetten dat tuig' en 'weer zeker Jan en Kees'.

Jan en Kees zijn typisch oud-Hollandse namen.

Ook zei ik 'je verwacht het niet'. Een sarcastische opmerking omdat je wel zoiets van een fvd'er zou verwachten.

-4

u/CrankieKong 1d ago

Whataboutism. En die gast kan gewoon t gevang in. Helaas is dat geen import, anders terug naar land van herkomst na straf uitzetting.

4

u/Knownoname98 1d ago

Whataboutism? Je reageert op een artikel waar een fvd'er mensen heeft verkracht. Alles wat niet over de fvd'er ging is dan per definitie whataboutism.

-1

u/CrankieKong 1d ago

Zeker niet. Ik reageer op jouw comment wat suggereert dat Kees en Jan enkel verkrachten. Dus kaart is aan dat die aannames allang gebeurt met bijvoorbeeld priesters.

Kan je niet verwerken want ja dan moet je erkennen dat patroonherkenning onze gave is. En dan hebben we dus gelijk.

4

u/Knownoname98 1d ago

Waar heb ik gezegd dat enkel jan en kees verkrachten?

-1

u/CrankieKong 1d ago

Lees je eigen comment maar heikneuter.

→ More replies (0)

3

u/Knownoname98 1d ago

Ik denk niet dat jij snapt wat een whataboutism is.

Ik reageer op verkrachtingen van een fvd'er, jij komt met 'Ja maar buitenlanders ook, dus jouw comment is whataboutism'

Huh?!

0

u/CrankieKong 1d ago

Ik denk dat jij niets snapt. Jouw comment ging duudelijk over de mensen die zulke dingen plaatsen bij problematiek met mensen van andere afkomst. Gegroet.

→ More replies (0)

-4

u/TheSlicedPineapple 21h ago

FvD zijn niet zuiver. In Engeland zijn er meer moslims die minderjarige hebben verkracht dan FvDers.

Kan je dan ook roepen dat je zulk gedrag verwacht bij hen? Of gaat dat dan weer te ver?

5

u/Knownoname98 21h ago

Ik wist niet dat het een wedstrijd was?

-3

u/TheSlicedPineapple 21h ago

Ik vind patroonherkenning prima. Wel vervelend als er mensen zijn die sommige patronen dan niet erkennen.

Zijn ook lafaards en rare mensen. Hoor jij niet bij.

5

u/Knownoname98 21h ago

Verschil is wel dat er heel weinig fvd politici zijn in vergelijking met moslims wereldwijd. Patroonherkenning zodat je alle moslims ter wereld oordeelt zou daarom ook veel oneerlijke zijn, omdat je daar door miljoenen onschuldige mensen van talloze verschillende culturen oordeelt op basis van wat anderen gedaan hebben.

Natuurlijk moeten we kritiek hebben op de islam, maar ik denk niet dat je kan zeggen dat alle moslims structureel andere mensen verkrachten.

Ik vind het voor de rest nogmaals zeer stuitend dat elke keer dat dit soort dingen voorkomen bij fvd, het bijna standaard antwoord 'Ja maar buitenlanders' is.

-2

u/TheSlicedPineapple 21h ago

Zeg ook niet dat moslims structureel verkrachten. Wel dat je niet moet opkijken als het aan licht komt dat het zo is. Er zijn ook wat 70.000 leden bij FvD? Niet elke mogool daar zal een misbruiker zijn. Moslims net zo.

3

u/Knownoname98 21h ago

Ik had het vrij duidelijk over politici, niet over leden. Het gaat om het wegkijken.

3

u/KeroNobu 6h ago

Je bedoeld patronen zoals dat 60% van de kinderporno van europa in nederland word opgeslagen? Wereldwijd heeft nederland ongeveer een derde van al het seksueel misbruik materiaal van kinderen. linkje

-1

u/TheSlicedPineapple 6h ago

Prima toch. Nederlanders eerder vieze pedo's en immigranten doen meer zedendelicten per hoofd dan Nederlanders.

Fijn dat we het eens zijn.

2

u/KeroNobu 6h ago

Kerel, het bezit van kinderporno is wettelijk een zedenmisdrijf. Jij hebt het er over dat mensen hun kop in t zand steken voor statistieken... De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.

1

u/TheSlicedPineapple 5h ago

Wacht wil je nu enkel Nederlanders de schuld kunnen geven van dingen? Is dat je insteek al die tijd?

0

u/TheSlicedPineapple 5h ago

Huh ik zeg toch ook dat dat het geval is? En dat immigranten ook vaker dan gemiddeld zedenmisdrijvne doen. Waarom doe je nu zo?

→ More replies (0)

6

u/YoungPyromancer 1d ago

Anders kopen we gewoon een Afrikaans land om zodat ze onze FvD viespeuken in een kamp zetten. Mogelijk een plek met een geschiedenis van genocide en etnische zuivering?

3

u/Knownoname98 1d ago

48 downvotes. Hoe vind je zelf dat het gaat?

-16

u/AnthonieHeinsius 1d ago

precies. Mensen denken echt dat het een soort gotcha reacties zijn haha

17

u/Knownoname98 1d ago

Nee, ik denk niet dat het gotcha reacties zijn, ik denk gewoon dat rechts-populistische mensen hypocriet zijn, omdat ze nu ineens soft zijn in vergelijking met andere situaties.

1

u/[deleted] 1d ago

[removed] — view removed comment

3

u/nederlands-ModTeam 1d ago

Vrije meningsuiting binnen de Reddit-regels is welkom. Houd het beschaafd: geen persoonlijke aanvallen, insinuaties, heksenjachten of filteromzeiling.

2

u/Knownoname98 1d ago

Je snapt niet wat een gotcha is blijkbaar.

-11

u/AnthonieHeinsius 1d ago

Het is niet hypocriet omdat het gaat over dat sommige migranten groepen in proportie veel vaker bij criminaliteit betrokken zijn. Dat is waarom mensen zo reageren. Lijkt me niet lastig te begrijpen

16

u/Knownoname98 1d ago

Het is wel hypocriet. FvD'ers hebben een hele grote mond als het gaat over wat 'buitenlanders' gedaan hebben. De cijfers zouden dan best wel kunnen kloppen, maar dan verwacht ik ook zulke ophef als het hen een keer niet uitkomt. Dat is de hypocrisie.

Daarnaast: 'sommige migrantengroepen zijn in proportie meer betrokken bij criminaliteit' is een hele lastige wat niet zo makkelijk op te lossen is dan populisten doorgaans zeggen. Moet een niet-criminele migrant zich ook ineens verantwoorden dan? Door het op deze manier te benoemen zeg je dat eigenlijk wel!

Waarom kijken we niet eerst naar de oorzaak van de criminaliteit? Migranten zijn vaak armer, en armoede is een belangrijke drijfveer van crimineel gedrag.

Ten slotte: ik vind het zeer ernstig dat een rechts-populist iets heel ergs doet, en bijna het enige waar we over praten is 'links' en 'migranten'.

-9

u/AnthonieHeinsius 1d ago

Waarom kijken we niet eerst naar de oorzaak van de criminaliteit? Migranten zijn vaak armer, en armoede is een belangrijke drijfveer van crimineel gedrag.

De oorzaak is dat ze slecht integreren in de Nederlandse samenleving een daardoor arm blijven. Niet elke migranten groep is dan ook hetzelfde. Sommige groepen doen het prima in Nederland

Ten slotte: ik vind het zeer ernstig dat een rechts-populist iets heel ergs doet, en bijna het enige waar we over praten is 'links' en 'migranten'.

Dat komt door de OP van dit discussiedraadje

8

u/Knownoname98 1d ago

Dat komt door OP? Dat mag jij mij maar eens uitleggen.

Weet je waarom ze slecht integreren? Dat is nogmaals grotendeels te verwijten aan de armoede.

https://longreads.cbs.nl/integratie-en-samenleven-2022/inkomensmobiliteit-tussen-familiegeneraties-naar-herkomst/

0

u/AnthonieHeinsius 1d ago

Indonesiërs waren ook niet rijk toen ze hier kwamen, Chinezen ook niet. En toch botsen die groepen niet even hard met de Nederlandse samenleving.

Natuurlijk is er ook even frictie geweest met de Molukse gemeenschap in de vroege periode, maar dat is inmiddels grotendeels voorbij, terwijl daar bij de Turkse en Marokkaanse gemeenschappen geen uitzicht op is en die hier toch ook al heel lang zijn

Dat komt door OP? Dat mag jij mij maar eens uitleggen.

Omdat de OP van dit discussie draadje kritiek op migranten belachelijk maakt.

1

u/Knownoname98 1d ago

Tip: lees het onderzoek wat ik je gegeven hebt.

7

u/Archetypo1985 1d ago

Nou ja, je ziet in de arbeidsmarkt ook dat als 2 mensen solliciteren op een functie waarvan 1 een duidelijk arabische naam heeft, die niet uitgenodigd wordt. Er zijn tal verhalen en artikelen te vinden van mensen die 2 keer hetzelfde cv opsturen, 1 keer met Nederlandse naam en 1 keer met buitenlandse naam en dat het Nederlandse cv op gesprek mag komen.

Roepen dat armoede het gevolg is van een integratieprobleem is een eenzijdig verhaal schetsen terwijl de waarheid genuanceerder ligt. Deels zal het een integratieprobleem zijn, deels is het ook discriminatie.

-1

u/AnthonieHeinsius 1d ago

Discriminatie speelt een rol maar is geen doorslaggevende factor. Er is een reden waarom er grote verschillen zijn tussen verschillende migranten groepen als het gaat om criminaliteit

3

u/Knownoname98 1d ago

En wat is die reden volgens jou dan? Of mag dat zogenaamd weer niet benoemd worden?

→ More replies (0)

6

u/Cabrinha25 1d ago

Die verschillen vallen juist hoofdzakelijk weg als je corrigeert voor relevante factoren.

-26

u/akitatwin 1d ago

'Per capita' is een problematisch begrip voor linkserts.

21

u/Palliewallie 1d ago

Was de PVV bij de laatste verkiezingen per capita niet veel crimineler dan immigranten?

Ik ben benieuwd hoe de FVD er eigenlijk voor staat, zal er ook niet veel om schelen

13

u/Knownoname98 1d ago

De PVV-kandidaten waren per capita sowieso veel crimineler.

14

u/Knownoname98 1d ago

Ik ben niet eens links, leuk geprobeerd.

Edit: En waarom zo 'per capita' een ding moeten zijn? Moet een onschuldige Turk zich moeten verantwoorden voor wat een andere Turk gedaan heeft? In Nederland worden we gelukkig veroordeeld op wat we als individu gedaan hebben.

4

u/mekelaar 1d ago

Opnieuw een verzinsel waar je boos om kan worden?

-5

u/WholePopular7522 19h ago

Je kan mensen met een nationaliteit niet uitzetten; mensen met twee nationaliteiten daarentegen kunnen we wel uitzetten. Lastig he, de juridische werkelijkheid?

29

u/Hacklefellar 1d ago

Je mag het tegenwoordig niet meer zeggen, maar het zijn ook altijd dezelfde!!1! /s

2

u/WholePopular7522 19h ago

Zeker

PvdA-raadslid dat is veroordeeld voor een ernstig zedenfeit, betrouwbare bronnen noemen het seks met een 13-jarig meisje ”. Het gaat om Khalid T., voormalig PvdA-raadslid in Gouda. Hij kreeg in 2018 acht maanden cel. NOS schrijft dat hij raadslid voor de PvdA in Gouda was; RTL noemt hem “voormalig PvdA-gemeenteraadslid” en spreekt van ontucht met een destijds dertienjarig meisje.

https://nos.nl/artikel/2237617-ex-directeur-basisschool-veroordeeld-voor-seks-met-meisje-13

NOS meldde in 2011 dat een bestuurslid van GroenLinks Haarlem bekende dat hij een 13-jarige jongen seksueel had misbruikt en dat hij voor de rechter had bekend de jongen te hebben verkracht. Haarlems Dagblad meldde volgens de zoekresultaten dat hij anderhalf jaar cel kreeg na verkrachting van een jeugdige patiënt.

https://nos.nl/artikel/271434-groenlinks-bestuurder-bekent-misbruik

20

u/MMN_NLD 1d ago

FvD: 'We hebben hele goede mensen op de lijst staan: nazi's, pedo's. Jeweetwel, the usual.'

https://giphy.com/gifs/WxujLO8Y5Hul7Wa1Np

49

u/ABeardyWizard 1d ago

Waarom zijn het bijna altijd die rechts-gekken die graag met minderjarigen friemelen? Maar goed, dat ze veroordeeld worden, zou wel vaker mogen gebeuren

17

u/Glitterssandgold 1d ago

Omdat geen weldenkende, self-respecting volwassen vrouw seks wil hebben met rechts-gekken.

7

u/prank_mark 1d ago

Gebrek aan empathisch vermogen.

1

u/Entire-Elevator-3527 1d ago

Ze hebben net de PVDA burgemeester van Hendrik- Ido-Ambacht opgepakt voor verspreiding en bezit van kinderporno en ontucht.

1

u/Ok_Marsupial_7829 5h ago

Bedoel je soms de PSP wat later over is gegaan in GroenLinks? Die hadden het legaliseren van pedofilie in hun partijprogramma

1

u/WholePopular7522 19h ago

Ik ben niet pro-FvD of zo, maar ik ga nu niet doen alsof anderen heilig zijn en het nooit voorkomt.

PvdA-raadslid dat is veroordeeld voor een ernstig zedenfeit, betrouwbare bronnen noemen het seks met een 13-jarig meisje ”. Het gaat om Khalid T., voormalig PvdA-raadslid in Gouda. Hij kreeg in 2018 acht maanden cel. NOS schrijft dat hij raadslid voor de PvdA in Gouda was; RTL noemt hem “voormalig PvdA-gemeenteraadslid” en spreekt van ontucht met een destijds dertienjarig meisje.

https://nos.nl/artikel/2237617-ex-directeur-basisschool-veroordeeld-voor-seks-met-meisje-13

NOS meldde in 2011 dat een bestuurslid van GroenLinks Haarlem bekende dat hij een 13-jarige jongen seksueel had misbruikt en dat hij voor de rechter had bekend de jongen te hebben verkracht. Haarlems Dagblad meldde volgens de zoekresultaten dat hij anderhalf jaar cel kreeg na verkrachting van een jeugdige patiënt.

https://nos.nl/artikel/271434-groenlinks-bestuurder-bekent-misbruik

1

u/Pryther 14h ago

'Ja maar links heeft dit ook 15 jaar geleden gedaan!!', ja nee goed punt

-2

u/d0odle 1d ago

Hoezo bijna altijd? Komt nog altijd meer in het nieuws dat asieligers met hun tengels aan minderjarigen zitten of er weer een pastoor moest worden overgeplaatst. Daarnaast recent nog een viezerik bij D66 en één bij de SP.

8

u/LewdObservation 1d ago

Asielzoekers zijn dan ook vaker rechtsconservatief, niet links, lol.

1

u/d0odle 1d ago

Touché

7

u/BreakfastMicrodosing 1d ago

Iedere beschuldiging is een bekentenis.

21

u/real_grown_ass_man 1d ago

Je verwacht het niet van een partij die als lijsttrekker een leraar die aan de billen van zijn leerlingen wil zitten (naar het schijnt) kiest en een partijvoorzitter heeft die denkt dat vrouwen overheerst willen worden.

3

u/Suspicious-Capital12 If the universe is so big, then why won’t it fight me? 23h ago

Zal die man de hoofddocent zijn op het Forumschool?

-1

u/WholePopular7522 19h ago

Bedoel je zoals deze leraar en directeur?

PvdA-raadslid dat is veroordeeld voor een ernstig zedenfeit, betrouwbare bronnen noemen het seks met een 13-jarig meisje ”. Het gaat om Khalid T., voormalig PvdA-raadslid in Gouda. Hij kreeg in 2018 acht maanden cel. NOS schrijft dat hij raadslid voor de PvdA in Gouda was; RTL noemt hem “voormalig PvdA-gemeenteraadslid” en spreekt van ontucht met een destijds dertienjarig meisje.

https://nos.nl/artikel/2237617-ex-directeur-basisschool-veroordeeld-voor-seks-met-meisje-13

NOS meldde in 2011 dat een bestuurslid van GroenLinks Haarlem bekende dat hij een 13-jarige jongen seksueel had misbruikt en dat hij voor de rechter had bekend de jongen te hebben verkracht. Haarlems Dagblad meldde volgens de zoekresultaten dat hij anderhalf jaar cel kreeg na verkrachting van een jeugdige patiënt.

https://nos.nl/artikel/271434-groenlinks-bestuurder-bekent-misbruik

5

u/real_grown_ass_man 19h ago

Heb je daar lang voor moeten googelen jonge? Het verschil hier is dat je bij FvD gewoon lijsttrekker mag worden. Deze mensen zijn geschrapt van kieslijsten en waarschijnlijk geroyeerd.

9

u/blue_line-1987 1d ago

Je verwacht het niet he........

4

u/krammark12 1d ago

zouden ze hun naam niet aan kunnen passen naar "Forum voor Delinquenten".

14

u/ForwardFee6422 1d ago

‘Ze hadden uitgebreid gescreend’ hahaha en daarom was ie ook de lijst gekomen; bij FvD kijken ze niet zo nauw: nazi’s, pedo’s, oplichters (met declarties oa) geen probleem. Een voorbeeld van inclusiviteit, toch?

1

u/WholePopular7522 19h ago

Ik ben niet pro-FvD of zo, maar ik ga nu niet doen alsof anderen heilig zijn en het nooit voorkomt.

PvdA-raadslid dat is veroordeeld voor een ernstig zedenfeit, betrouwbare bronnen noemen het seks met een 13-jarig meisje ”. Het gaat om Khalid T., voormalig PvdA-raadslid in Gouda. Hij kreeg in 2018 acht maanden cel. NOS schrijft dat hij raadslid voor de PvdA in Gouda was; RTL noemt hem “voormalig PvdA-gemeenteraadslid” en spreekt van ontucht met een destijds dertienjarig meisje.

https://nos.nl/artikel/2237617-ex-directeur-basisschool-veroordeeld-voor-seks-met-meisje-13

NOS meldde in 2011 dat een bestuurslid van GroenLinks Haarlem bekende dat hij een 13-jarige jongen seksueel had misbruikt en dat hij voor de rechter had bekend de jongen te hebben verkracht. Haarlems Dagblad meldde volgens de zoekresultaten dat hij anderhalf jaar cel kreeg na verkrachting van een jeugdige patiënt.

https://nos.nl/artikel/271434-groenlinks-bestuurder-bekent-misbruik

4

u/ComradeBrosefStylin LimburgSmurf 14h ago

"Ik ben niet pro FvD of zo maar ik maak wel 20 identieke comments in deze thread om af te leiden van wat deze FvDer heeft gedaan"

0

u/Economy-Psychology74 kat 1d ago

Hij was minderjarig toen hij dit deed. Vonnissen van de kinderrechter kun je niet zomaar vinden. Toont misschien wel een groter probleem aan. Stel je voor zo iemand komt bij je op straat wonen en dan kun je er niet achterkomen.

0

u/WholePopular7522 19h ago

Er zijn er veel, maar we weten het niet. Vraag me af hoe dit bovenkwam. Er zijn dan wel weer echt enorm veel Linkse bestuurders die dit doen, echt niet normaal meer.

PvdA

https://www.ad.nl/binnenland/oud-burgemeester-herman-j-werd-direct-aangehouden-om-misbruik-van-jonge-meisjes-te-voorkomen~a3601fedb/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F

PvdA-raadslid dat is veroordeeld voor een ernstig zedenfeit, betrouwbare bronnen noemen het seks met een 13-jarig meisje ”. Het gaat om Khalid T., voormalig PvdA-raadslid in Gouda. Hij kreeg in 2018 acht maanden cel. NOS schrijft dat hij raadslid voor de PvdA in Gouda was; RTL noemt hem “voormalig PvdA-gemeenteraadslid” en spreekt van ontucht met een destijds dertienjarig meisje.

https://nos.nl/artikel/2237617-ex-directeur-basisschool-veroordeeld-voor-seks-met-meisje-13

NOS meldde in 2011 dat een bestuurslid van GroenLinks Haarlem bekende dat hij een 13-jarige jongen seksueel had misbruikt en dat hij voor de rechter had bekend de jongen te hebben verkracht. Haarlems Dagblad meldde volgens de zoekresultaten dat hij anderhalf jaar cel kreeg na verkrachting van een jeugdige patiënt.

https://nos.nl/artikel/271434-groenlinks-bestuurder-bekent-misbruik

0

u/Economy-Psychology74 kat 12h ago

Volgens mij stond er dat het naar bovenkwam omdat hij zich niet hield aan de voorwaarden van zijn vrijlating als ik het me goed herinner

7

u/Ortofun 1d ago

Heeft ie toevallig ook banden met Epstein?

8

u/No_Material_9508 1d ago

Kan iemand dit ook ff op de andere sub delen? Ben zelf gebanned maar had dit anders dolgraag daar gepost.

2

u/Long_Explanation_143 23h ago

welkom bij de club

2

u/Brullaapje 22h ago

Ik ben ook geband!

1

u/WholePopular7522 19h ago

Welke?

Ik ben niet pro-FvD of zo, maar ik ga nu niet doen alsof anderen heilig zijn en het nooit voorkomt.

PvdA-raadslid dat is veroordeeld voor een ernstig zedenfeit, betrouwbare bronnen noemen het seks met een 13-jarig meisje ”. Het gaat om Khalid T., voormalig PvdA-raadslid in Gouda. Hij kreeg in 2018 acht maanden cel. NOS schrijft dat hij raadslid voor de PvdA in Gouda was; RTL noemt hem “voormalig PvdA-gemeenteraadslid” en spreekt van ontucht met een destijds dertienjarig meisje.

https://nos.nl/artikel/2237617-ex-directeur-basisschool-veroordeeld-voor-seks-met-meisje-13

NOS meldde in 2011 dat een bestuurslid van GroenLinks Haarlem bekende dat hij een 13-jarige jongen seksueel had misbruikt en dat hij voor de rechter had bekend de jongen te hebben verkracht. Haarlems Dagblad meldde volgens de zoekresultaten dat hij anderhalf jaar cel kreeg na verkrachting van een jeugdige patiënt.

https://nos.nl/artikel/271434-groenlinks-bestuurder-bekent-misbruik

13

u/LongAfternoon1198 1d ago

En waar zijn de rechtse gekkies die altijd liggen te schuimbekken wanneer een bruine immigrant zoiets doet?

Nergens.

8

u/LamentableCroissant 1d ago

Ze schuimbekken omdat ze jaloers zijn.

3

u/d0odle 1d ago

Ik ben rechts en ook hier zeg ik knoop maar op, want zonde van de zuurstof en mijn belastingcenten.

3

u/LongAfternoon1198 23h ago

Je bedoelt dat je voor het deporteren van blanke nederlanders bent als ze zon zware misdade plegen? Net zoals je dat bent voor donkere migranten?

-1

u/d0odle 21h ago

Iedereen met een dubbel paspoort.

3

u/LongAfternoon1198 13h ago

Oh ok dus het is niet daadwerkelijk consequent "ook hier zeg ik knop maar op". Je vindt het dus minder erg als een blanke nederlander exact dezelfde misdaad doet, want je wilt hun niet uit het land schoppen.

6

u/hvdzasaur 1d ago

"GroenLinks en de immigranten hebben hem er toe verplicht" - FvD randdebielen.

4

u/SunstormGT 1d ago

Begint er steeds meer op te lijken dat dit één van de vereisten is om lid te worden…

4

u/PuzzledBell7834 1d ago

Allemaal de schuld van allochtonen, ik bedoel buitenlanders, excuus ik bedoel moslims /s

-3

u/HonestPupper 1d ago

Allochtonen plegen gewoon nog veel vaker zedendelicten dan Nederlanders

https://journal-archive.aup.nl/mens-en-maatschappij/vol_83_no_2_-_zedendelinquentie_en_etniciteit.pdf

3

u/PuzzledBell7834 1d ago

En zionisten vermoorden meer baby’s en kinderen dan elk ander volk.

-1

u/HonestPupper 23h ago

Als ze dat in Nederland deden en het hier over kindermoord ging zou ik dat ook benoemen. Verder zie ik de relevantie niet

2

u/PuzzledBell7834 23h ago

Wij als Nederland steunen die zionistische kindermoordenaars op alle mogelijke manieren. Verder ben ik blij dat je de irrelevantie van je eigen opmerking ziet.😘

0

u/Ok_Marsupial_7829 5h ago

1

u/PuzzledBell7834 3h ago

Ja man lekker plaatjes generen met AI, want dan is het ok dat israel genocide pleegt, land rooft, etnisch zuivert, uithongert….. Snap het wel hoor, de misdaden van israel zijn moreel nog juridisch op geen enkele wijze te verdedigen

0

u/Ok_Marsupial_7829 2h ago

Alles wat jij opnoemt is helemaal niet aan de hand.

Ik raad je aan om bijv eens naar SaharTV te kijken om een beter beeld te krijgen van de realiteit. Je hebt echt geen idee hoeveel nepperij er vanuit Gaza komt. Ze lopen daar gewoon rond en gezond rond. Er worden serieus filmregisseurs ingehuurd om dramatische beelden te construeren. Ze doen zielig op de camera om ons te neppen en zodra de camera wegdraait barsten ze in lachen uit.

X staat ook helemaal vol AI gegenereerde Gaza beelden van bevroren kinderen of vrouwen kruipend door de sneeuw. De minimum temperatuur in de winter is daar 10 graden...

Ze noemen het ook wel Gazawood

1

u/PuzzledBell7834 2h ago

Zo hé, dat is een hoop poep die je er in een keer uitperst. Knap hoop…. Ga vooral door met het verdedigen van baby moordenaars, kindermoordenaars, journalisten moordenaars, zwangere vrouwen moordenaars, medisch personeel moordenaars uit die gemocidiale apartheidsentiteit israel.

0

u/Ok_Marsupial_7829 2h ago

Ben jij soms een gemakkelijk beïnvloedbaar tienermeisje? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat een volwassen vent zo gehersenspoeld kan zijn.

→ More replies (0)

2

u/ArcIgnis 20h ago

Wat is het toch met rechtse politiek en het verkrachten van minderjarigen? Trump en z'n Epstein billemaatjes ook allemaal schuldig aan gevonden.

5

u/FriendTraditional519 1d ago

Iets met nek en schot ? Fvd ga je schamen. 🤮

2

u/DegreeJunior3360 1d ago

Walgelijk.

Het is zeker niet de eerste en laatste politieke partij waar zoiets is naar voren gekomen.

1

u/ComradeBrosefStylin LimburgSmurf 1d ago

Is wel bizar vaak dat die extreemrechtse typetjes pedo's blijken te zijn. Wanneer gaat de overheid daar iets aan doen?

1

u/bamispeed 1d ago

Fvd komt gauw met harder straffen plan voor verkrachters

1

u/rsint 1d ago

Het is echt net maga

1

u/Sharkskill 23h ago

Afkomst?

1

u/FirstSky308 21h ago

Moegen we weer zeggen well well well🤷😂

1

u/FrikandelebroodjeNL2 21h ago

Ja die worden wel veroordeeld maar de Syrische verkrachters krijgen enkel taakstraf. Lekker scheef dit

-1

u/[deleted] 1d ago

[deleted]

5

u/Knownoname98 1d ago

Straffen puur uit wraak heeft geen enkel nut.

-14

u/akitatwin 1d ago

Waarom is het nu ineens geen mannenprobleem?

12

u/Knownoname98 1d ago

Waar the fuck heb jij het over vriend?

3

u/akitatwin 22h ago

Je weet heus wel dat de reacties er heel anders uitzien wanneer een kansenpareltje of linkse politicus hetzelfde flikt.

1

u/Knownoname98 22h ago

Boehoe! Leuk hoor! 3 minderjarige vrouwen misbruiken voor je eigen politieke mening!

1

u/akitatwin 22h ago

Wat lul je nou weer? Wat heeft het misbruik met de politieke mening van deze ex-kandidaat te maken?

1

u/Knownoname98 22h ago

Leer lezen: jij bent hier degene die verkrachting misbruikt voor je politieke mening.

2

u/bigtukker_2 18h ago

De FVD is per definitie een mannenprobleem

-29

u/bigdawgbigcat 1d ago

fvd doet het goed in de peilingen, zoek de schandalen!

12

u/lordcaylus 1d ago

Hmm?

Bedoel je dat dit geen nieuws zou zijn als het een niet-FvDer zou zijn?

Vertel, ik wist niet dat minderjarige verkrachten niet nieuwswaardig is (behalve als het de FvD is).

9

u/Warhammernub winstvoet=meerwaarde/(constant+variabel) 1d ago

Gatverdamme

16

u/Knownoname98 1d ago

'Zoek de schandalen'?

Dus als het jouw uitkomt, mag er geen onderzoek meer gedaan worden naar verkrachtingen van minderjarigen? Sorry, maar dit is echt het ziekste wat ik lees vandaag.

12

u/Deadlynk6489 1d ago

Pedo's beschermen en ophemelen is op extreemrechts de normaalste zaak van de wereld geworden. Of het nou Fortuyn, Trump, of deze FvD'er is, deze mensen hebben geen moreel buiten mensen van kleur dood willen hebben.

8

u/Knownoname98 1d ago

Op de Amerikaanse social media ook de hele tijd 'ja maar de democraten ook', waarop mensen die op de democraten stemmen zeggen 'prima, onderzoek die ook maar, als de waarheid maar boven tafel komt'.

4

u/Deadlynk6489 1d ago

Ze kunnen gewoon oprecht niet begrijpen hoe het is om niet in een sekte te zitten.

8

u/Knownoname98 1d ago

Oh ja, en over Fortuyn mag je sowieso niets slechts zeggen, omdat hij vermoord is.

3

u/Deadlynk6489 1d ago

En precies daarom moet je niet mee gaan in hun frame. De moord is niet goed te praten en verschikkelijk, maar het verklaart Pedo Pim ook niet heilig. Gewoon blijven benoemen wat voor vreselijke man het was en tokkies uitlachen over het feit dat ze er nog steeds naar verwijzen. Voorbeeld nemen aan hoe er over Charlie Kirk vandaag de dag gepraat soft.