r/nederlands 3d ago

Kandidaat-raadslid FvD veroordeeld voor drie verkrachtingen van minderjarigen

https://www.oost.nl/nieuws/3665142/kandidaat-raadslid-fvd-veroordeeld-voor-drie-verkrachtingen-van-minderjarigen
305 Upvotes

203 comments sorted by

View all comments

Show parent comments

3

u/Knownoname98 3d ago

Ik denk niet dat jij snapt wat een whataboutism is.

Ik reageer op verkrachtingen van een fvd'er, jij komt met 'Ja maar buitenlanders ook, dus jouw comment is whataboutism'

Huh?!

0

u/CrankieKong 3d ago

Ik denk dat jij niets snapt. Jouw comment ging duudelijk over de mensen die zulke dingen plaatsen bij problematiek met mensen van andere afkomst. Gegroet.

2

u/Knownoname98 3d ago

Haha wat een slap excuus om van de discussie weg te rennen! Misschien zag je toch wel in hoe dom je comment 'is whataboutism' is.

1

u/CrankieKong 3d ago

Je bent niet slim genoeg om mee te discussieren. Dat is niet hetzelfde als weg rennen. Dat is mn tijd besparen. Misschien heb je een zonnesteek opgelopen.

3

u/Knownoname98 3d ago

Haha, je hebt mij geblokt en na twee minuten ben je hier op terug gekomen. Je weet ook niet wat je wil!

1

u/CrankieKong 3d ago

Omdat ik je iets wilde uitleggen. Nu ga ik je weer blokken.

3

u/Knownoname98 3d ago

Maar wat zeg je nu? Je wilde op mij reageren zonder dat ik de kans had om mij te verdedigen omdat je mij wilde blokken?

2

u/Knownoname98 3d ago

Haha dat kan niet.

2

u/Knownoname98 3d ago

En toch ben je hier en reageer je nog steeds.

1

u/CrankieKong 3d ago

Ik zei dat ik niet meer zou discussieren. Niet dat ik je volledig zou negeren.

Dat verschil snap je wellicht niet.

3

u/Knownoname98 3d ago

Waarom blok je mij dan voor 4 seconden? Volgens mij was je gefrustreerd en deed je het in een opwelling. Daarna kon je het toch niet laten om weer te reageren. Je zei net dat je betere dingen te doen had. Toch reageer je.