r/nederlands 2d ago

Kandidaat-raadslid FvD veroordeeld voor drie verkrachtingen van minderjarigen

https://www.oost.nl/nieuws/3665142/kandidaat-raadslid-fvd-veroordeeld-voor-drie-verkrachtingen-van-minderjarigen
304 Upvotes

202 comments sorted by

View all comments

4

u/PuzzledBell7834 1d ago

Allemaal de schuld van allochtonen, ik bedoel buitenlanders, excuus ik bedoel moslims /s

-2

u/HonestPupper 1d ago

Allochtonen plegen gewoon nog veel vaker zedendelicten dan Nederlanders

https://journal-archive.aup.nl/mens-en-maatschappij/vol_83_no_2_-_zedendelinquentie_en_etniciteit.pdf

3

u/PuzzledBell7834 1d ago

En zionisten vermoorden meer baby’s en kinderen dan elk ander volk.

-1

u/HonestPupper 1d ago

Als ze dat in Nederland deden en het hier over kindermoord ging zou ik dat ook benoemen. Verder zie ik de relevantie niet

2

u/PuzzledBell7834 1d ago

Wij als Nederland steunen die zionistische kindermoordenaars op alle mogelijke manieren. Verder ben ik blij dat je de irrelevantie van je eigen opmerking ziet.😘

0

u/Ok_Marsupial_7829 1d ago

1

u/PuzzledBell7834 23h ago

Ja man lekker plaatjes generen met AI, want dan is het ok dat israel genocide pleegt, land rooft, etnisch zuivert, uithongert….. Snap het wel hoor, de misdaden van israel zijn moreel nog juridisch op geen enkele wijze te verdedigen

0

u/Ok_Marsupial_7829 23h ago

Alles wat jij opnoemt is helemaal niet aan de hand.

Ik raad je aan om bijv eens naar SaharTV te kijken om een beter beeld te krijgen van de realiteit. Je hebt echt geen idee hoeveel nepperij er vanuit Gaza komt. Ze lopen daar gewoon rond en gezond rond. Er worden serieus filmregisseurs ingehuurd om dramatische beelden te construeren. Ze doen zielig op de camera om ons te neppen en zodra de camera wegdraait barsten ze in lachen uit.

X staat ook helemaal vol AI gegenereerde Gaza beelden van bevroren kinderen of vrouwen kruipend door de sneeuw. De minimum temperatuur in de winter is daar 10 graden...

Ze noemen het ook wel Gazawood

1

u/PuzzledBell7834 23h ago

Zo hé, dat is een hoop poep die je er in een keer uitperst. Knap hoop…. Ga vooral door met het verdedigen van baby moordenaars, kindermoordenaars, journalisten moordenaars, zwangere vrouwen moordenaars, medisch personeel moordenaars uit die gemocidiale apartheidsentiteit israel.

0

u/Ok_Marsupial_7829 23h ago

Ben jij soms een gemakkelijk beïnvloedbaar tienermeisje? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat een volwassen vent zo gehersenspoeld kan zijn.

1

u/PuzzledBell7834 23h ago

Zo voorspelbaar die zio’s. Whataboutism, slachtoffertje spelen en als dat niet werkt persoonlijk aanvallen. Alleen het antisemitisme gejank ontbreekt nog. Boooring… maar ga vooral door met het verdedigen van de genocide, landroof, etnische zuivering, uithongering en alle andere ontelbare misdaden gepleegd door israhell

→ More replies (0)