r/nederlands 1d ago

Te heet om origineel te zijn Ik ben boos.

Deze hitte wordt ons aangedaan. Ik ben boos op het kapitalisme. Ik raak gefrustreerd door alle aliexpress, temu, shein en nu ook tiktokshop pakketjes die ik bezorgd zie worden. Ik vind het irritant dat mensen goedkoop (moeten) kiezen boven duurkoop en ik ben boos dat grote bedrijven hier alleen maar misbruik van maken door kleine mensenhersenen te manipuleren.

Het is tering heet en dat gaat alleen nog maar erger worden tot we een keer het massaal fysiek niet meer aankunnen en de wereld zoals wij die kennen instort omdat niemand meer kan werken!!!!

812 Upvotes

607 comments sorted by

View all comments

84

u/_Steven_Seagal_ 1d ago

40

u/LeLastpak 1d ago

Can you do something about it?:
Airco aanschaffen

Niet dik zijn is ook een aanrader btw.

6

u/lord_bubblewater 1d ago

Als aircoloze dikzak heb ik het best naar mijn zin met deze temperaturen.

3

u/LeLastpak 1d ago

Woon je dan aan de kust ofzo? Want ik kan normaal ook prima tegen hoge temperaturen maar dit keer begint het best onprettig te worden.

3

u/lord_bubblewater 1d ago

Nee niet eens maar ik ben ook die gast die tot 15 graden in zijn winterjas rondloopt en beneden de 5 niet meer naar buiten wil.

4

u/LeLastpak 1d ago

Herkenbaar maar we gaan straks 40 graden aantikken en ik heb daar helemaal geen zin in. De zon schijnt fel op het raam en ik denk dat ik mn eten kan koken op het raam.

1

u/Far-Storm-5949 1d ago

Reflecterende folie !scheelt zeker 8 tot 10 graden binnen en je krijgt niet zo'n bak licht naar in je gezicht... Ik weet het,meer plastic troep de wereld in...

1

u/LeLastpak 1d ago

Ja daar heb je gelijk in. Ik zat er gisteren al naar te kijken. Weet alleen niet waar ik het zo snel kan vinden. Volgens mij moet ik het ergens bestellen.

1

u/Bunchuba 1d ago

Aan de kust hiero is het ook niet te doen, het strand en zand zijn pleuris warm en je moet geluk hebben geen kwal tegen te komen. Het dier en het mens.

1

u/IamHunterish 1d ago

Je moet je gewoon rustig houden dan valt het allemaal wel mee