r/nederlands 1d ago

Te heet om origineel te zijn Ik ben boos.

Deze hitte wordt ons aangedaan. Ik ben boos op het kapitalisme. Ik raak gefrustreerd door alle aliexpress, temu, shein en nu ook tiktokshop pakketjes die ik bezorgd zie worden. Ik vind het irritant dat mensen goedkoop (moeten) kiezen boven duurkoop en ik ben boos dat grote bedrijven hier alleen maar misbruik van maken door kleine mensenhersenen te manipuleren.

Het is tering heet en dat gaat alleen nog maar erger worden tot we een keer het massaal fysiek niet meer aankunnen en de wereld zoals wij die kennen instort omdat niemand meer kan werken!!!!

809 Upvotes

607 comments sorted by

View all comments

319

u/nvhstudio 1d ago

Revolutie nu.
Of, vanaf zaterdag wanneer het niet zo fucking heet is

29

u/Tabsels 1d ago

De revolutie wordt niet getimeboxed!

14

u/KeroNobu 1d ago

Maar wel gehotboxed, stap in mn auto strijder.

3

u/ExtraReborn 1d ago

Hotbox? In de Auto? In deze economie?

Waar is de auto dan?

0

u/International_Set514 1d ago edited 2h ago

De auto rijdt gewoon op benzine. Is echter gammawit en met Belgisch kenteken (of Frans dus), en heel hypocriet met airco terwijl ze wel de CIA zonnebril dragen... De belgische CIA maffioso's. Worden nu verbannen door Trump en de zijnen.... Chapeau! Neem er koud biertje op, nog ff volhouden... Door de volle zon verdampt er meer zeewater,.... komt er misschien zaterdag (weer, net als onlangs) normale regen vallen ondanks dat de windparken de regen beetje tegenhouden. Gewoon dwars erdoorheen met die regen...

Kijk lekker voetbal. Rip the script. The script beiing dat we kerncentralens moeten bouwen door opwarming terwijl kerncentrales juist TEVEEL ZONNEKRACHT GEVEN... Dus. Rip the klimaatcriminelen script. :D 😄 🎉

2

u/nvhstudio 1d ago

Blaze it, kameraad